***skravletråden for JUNI***

Lille U er 92 cm og 3 år.
Under 95 cm er det gratis inngang (så han trenger ikke årskort), men er ikke så mye han kan gjøre heller.
Har prøvd oss "på en spansk en" noen ganger, og noen ganger kommer han med, andre ikke.
Han kan ta tømmerrenna, de små radiobilene, motorsykkel karusellen og et par andre ting, med andre ord, ikke så mye.

Virkelig elsker marihøna når han får lov.

Tenker vi tar en tur til Bø i sommer, kan du anbefale et sted å overnatte?
Kan ikke det. Vi har med lavo når vi har dratt ditt før uten unger. Nå skal vi overnatte hos onklene til gutta ( brødrene mine flytta opp før et par år siden)

Haha årets mamma [emoji14] Her ble det for varmt for minste han sovna ikke før jeg putta han i en kald vogn og inn på kjøkkenet..nå venter jeg litt for å få lufta soverommet
Både mannen og jeg hadde forspist oss og det var en kjeksbit igjen når vi hørte at eldste fremdeles var våken (han er 11 år).
Hørtes ut som en veldig god ide der og da å gå opp og dytte den inn i munnen på han :P

Jeg bare irriterer meg bare over det ordet siden det er bygd opp på en måte som tyder på mangel på logikk og i tillegg til det så motsier det seg seg vet at logingen motsier betydningen.

Nettopp det.
En som er nysgjerrig er da gjerne ikke gjerrig på nyheter. Sugen på. Vil ha. Men ingen sammenheng med å ikke ville dele. Gjerne tvert imot

Både mannen og jeg hadde forspist oss og det var en kjeksbit igjen når vi hørte at eldste fremdeles var våken (han er 11 år).
Hørtes ut som en veldig god ide der og da å gå opp og dytte den inn i munnen på han :P
Haha høres ut som mine påfunn med de små...ennå ikke vært et bra sjakk trekk.

Menne

Natta. Våkna bare av at mannen kom og la seg. Jeg sov med mobilen i handa

Sov godt.

"nysgjerrig a2 (lavtysk nisgirig, tysk neugierig) som er ivrig etter å få vite ting (om andre), etter å få høre nytt, nyfiken, vitebegjærlig, skuelysten"

Like fullt ulogisk da, sånn egentlig.

Haha høres ut som mine påfunn med de små...ennå ikke vært et bra sjakk trekk.
Ikke noe problem her, det gikk cirka 30 sekunder før han komme ned trappen og sa han var litt forvirret, han trodde jeg kom opp for å være streng siden han ikke som og så fikk han sjokolade..
Ga han en klem og han gikk opp igjen, og sovnet med en gang..
Han hadde jo ikke sovnet enda i utgangspunktet når jeg ver oppe så ingen skade kan ha skjedd :P

"nysgjerrig a2 (lavtysk nisgirig, tysk neugierig) som er ivrig etter å få vite ting (om andre), etter å få høre nytt, nyfiken, vitebegjærlig, skuelysten"

Like fullt ulogisk da, sånn egentlig.
Det svenske ordet "nyfiken" som det refereres til her er logisk, men har fremdeles (og trolig alltid kommer til å ha) problemer med ordet "nysgjerrig" :P

Ikke noe problem her, det gikk cirka 30 sekunder før han komme ned trappen og sa han var litt forvirret, han trodde jeg kom opp for å være streng siden han ikke som og så fikk han sjokolade..
Ga han en klem og han gikk opp igjen, og sovnet med en gang..
Han hadde jo ikke sovnet enda i utgangspunktet når jeg ver oppe så ingen skade kan ha skjedd :P
Hahaha [emoji23][emoji23] skjønner også at han kom ned forvirra...[emoji23][emoji23]

Back
Topp