***skravletråden for JUNI***

Hu blir å hete Luna [emoji7] Unga var med å valgte det navnet. Vi spurte sånn hypotetisk om vi skulle hatt hund [emoji39][emoji23] Så da ble det det [emoji169] Men det passer hu virkelig.

Ja. Hatt veldig mye med disse valpene å gjøre gitt. Så kjenner det veldig at de reiser. De reagerer helst likt på meg som med mamma når jeg kommer bort [emoji39] Skulle tatt alle med hjem gitt [emoji23]

Så vakkert navn[emoji7][emoji7] tenker det blir 2 fornøyde barn når du får henne med hjem[emoji4]
 
Jeg kunne ikke stoppet på 400, eller mine 800 uansett. Skal jeg ha rundt nå det være rundt. 500 eller 1000
Poenget med rundt er å lett kunne se hvor mange innlegg jeg har skrevet en måned, det kan jeg like lett se om tallet er 500, 400, 800 eller 1.000
 
Så vakkert navn[emoji7][emoji7] tenker det blir 2 fornøyde barn når du får henne med hjem[emoji4]
De gleder seg veldig ja. Sagt det ikke bli særlig ferie da. Det går i valpen i år. Kongeparken skal vi få til da [emoji4] Ellers satser vi på fint vær og stranda da [emoji4] De var helt med på den, bare de fikk valpen [emoji111]
 
Poenget med rundt er å lett kunne se hvor mange innlegg jeg har skrevet en måned, det kan jeg like lett se om tallet er 500, 400, 800 eller 1.000
Jeg
1)husker jo ikke om det var 300 eller 400
2)har litt for sterkt sånn tall-nerd til å takle 81800 som rundt, så for å ikke måtte skravle til tusen så bare velger jeg å ikke ha rundt .Det klarer hodet mitt å leve med, merkelig nok, så da holder jeg på det
 
Jeg
1)husker jo ikke om det var 300 eller 400
2)har litt for sterkt sånn tall-nerd til å takle 81800 som rundt, så for å ikke måtte skravle til tusen så bare velger jeg å ikke ha rundt .Det klarer hodet mitt å leve med, merkelig nok, så da holder jeg på det
Du trengte bare 18 til så hadde du hatt 81818 :p
 
Back
Topp