***skravletråden for JUNI***

Frøkna er 5mnd og jeg lurer fryktelig på hvor tiden ble av! Jeg lå jo nettopp på sykehuset! Tror ikke jeg tørr få en til seinere, siden jeg har hørt tiden går enda fortere da! [emoji33]
Tiden flyr ja, men ikke nødvendigvis fortere av flere unger men med ungenes økende alder
 
Hei jenter. Siste dagen i juni... jammen går det fort. Siste uken i bhg og da skal Ja Men meg guttungen opp en klasse ?¿ altså hvor ble det av tiden?

Ikke bare det men minste mann vil i samme øyeblikk være 1 år [emoji85]
 
Hei jenter. Siste dagen i juni... jammen går det fort. Siste uken i bhg og da skal Ja Men meg guttungen opp en klasse ?¿ altså hvor ble det av tiden?

Ikke bare det men minste mann vil i samme øyeblikk være 1 år [emoji85]
Tiden raser når man har det gøy. Og barna er bare små en gang.:Heartred
 
Bare bra [emoji7] Får hu på tirsdag. Men tar hu og ene valpen med på besøk til oss i morgen så mamma og de får ordne litt hjemme [emoji14] Hu ser ut til å forstå hu er mi [emoji39] Hu brøyter banen til meg for å komme først og er så glad for meg. Men hu er litt sta og bestemt har jeg allerede lagt merke til [emoji23][emoji23] Men jeg gleder meg veldig. Er bare to valper igjen nå. Mi er igjen pga mamma ikke ville den siste skulle være helt alene til tirsdag [emoji4] Men jeg får jo se de når jeg vil da. Har vært en trist uke da. Å se alle reise. Så jeg har vært og sagt farvel til de alle etter tur og orden og kyss [emoji17][emoji7]
eb85f65cd3e7555bb4f3b8239410f77d.jpg

Skjønner det må være tungt. Du har jo vert så pass mye med de at en knytter bånd. Men hurra for lille søte vakre da[emoji7][emoji7] nydelig. Har hun fått navn?
 
Skjønner det må være tungt. Du har jo vert så pass mye med de at en knytter bånd. Men hurra for lille søte vakre da[emoji7][emoji7] nydelig. Har hun fått navn?
Hu blir å hete Luna [emoji7] Unga var med å valgte det navnet. Vi spurte sånn hypotetisk om vi skulle hatt hund [emoji39][emoji23] Så da ble det det [emoji169] Men det passer hu virkelig.

Ja. Hatt veldig mye med disse valpene å gjøre gitt. Så kjenner det veldig at de reiser. De reagerer helst likt på meg som med mamma når jeg kommer bort [emoji39] Skulle tatt alle med hjem gitt [emoji23]
 
Frøkna er 5mnd og jeg lurer fryktelig på hvor tiden ble av! Jeg lå jo nettopp på sykehuset! Tror ikke jeg tørr få en til seinere, siden jeg har hørt tiden går enda fortere da! [emoji33]

Og det stemmer! Hjelpe meg så kjapt det går nå!
 
Back
Topp