***skravletråden for JUNI***

Ikke orket å starte på min jeg, ligget her siden onsdag.
Det er litt tiltak.

Men jeg ladet mobilen min i morges før jeg sto opp. Brukte den sånn jeg pleier, og nesten ikke Pokemon på handletur for, da vi dro hjem sånn ca klokken 13 var der 8% strøm... Så da frister det å prøve ny

Den lager for mye lyd enda...

Det er litt tiltak.

Men jeg ladet mobilen min i morges før jeg sto opp. Brukte den sånn jeg pleier, og nesten ikke Pokemon på handletur for, da vi dro hjem sånn ca klokken 13 var der 8% strøm... Så da frister det å prøve ny

Den lager for mye lyd enda...
Skjønner det

Så trøøøøtt atte. Fikk mannen med ut på IKEA. Alltid gøy. Han hater plassen, men jeg visste hva jeg skulle ha. Så vi kjøpte en dagseng til eldste da og madrasser til hu.

Også var det til biltema. For batteri tilbåde bil og plenklipper pluss verktøy.

Jeg har bygd seng i timer og ommøblert rommet til eldste i timer.

Mannen har fiksa traktorplenklippern og fått klippa det 1.5 meter høye gresset nå da. Som også har tatt timer gitt [emoji849][emoji23]

Har en følelse av at vi skal sove ganske godt i kveld alle.

Så trøøøøtt atte. Fikk mannen med ut på IKEA. Alltid gøy. Han hater plassen, men jeg visste hva jeg skulle ha. Så vi kjøpte en dagseng til eldste da og madrasser til hu.

Også var det til biltema. For batteri tilbåde bil og plenklipper pluss verktøy.

Jeg har bygd seng i timer og ommøblert rommet til eldste i timer.

Mannen har fiksa traktorplenklippern og fått klippa det 1.5 meter høye gresset nå da. Som også har tatt timer gitt [emoji849][emoji23]

Har en følelse av at vi skal sove ganske godt i kveld alle.
Den beste "turen" jeg har hatt på Ikea var den gangen jeg satte av mannen på Ikea med handleliste og hylleplassering, kjørte ungene til barnevakten, kom tilbake rett under 2 timer senere og hentet han og varene :P

Haha du hadde ikke det nei. Kan finne ett fra i går. Hu sto så fint da [emoji7] Skikkelig nysgjerrig på robotklipperen til mamma da. Så jeg løp rundt som en gal for å ta bilde [emoji39][emoji23]
0119aa4e81c2cdb74a5a617a8c9bba9f.jpg
Så søt!

Back
Topp