***skravletråden for JUNI***

Ok, men uansett, begge er DC, og seriene der (akkurat som med Marvel) er litt overlappende så ikke sikkert at det er en spinnof selv om den kom etter :rolleyes:

Arrow begynner før hvertfall, og Flash møter arrow ganske langt uti arrow og helt i starten av Flash. Ikke at det er nøye altså! [emoji1303] de overlapper mye og har mange episoder hvor man må se alle fire seriene for å få hele innholdet.
 
Tilvenning til ny mobil. Ikke helt "mine innstillinger" alt enda...
 
Tilfeldig quoting.
Hvordan går det med voffsen?
Bare bra [emoji7] Får hu på tirsdag. Men tar hu og ene valpen med på besøk til oss i morgen så mamma og de får ordne litt hjemme [emoji14] Hu ser ut til å forstå hu er mi [emoji39] Hu brøyter banen til meg for å komme først og er så glad for meg. Men hu er litt sta og bestemt har jeg allerede lagt merke til [emoji23][emoji23] Men jeg gleder meg veldig. Er bare to valper igjen nå. Mi er igjen pga mamma ikke ville den siste skulle være helt alene til tirsdag [emoji4] Men jeg får jo se de når jeg vil da. Har vært en trist uke da. Å se alle reise. Så jeg har vært og sagt farvel til de alle etter tur og orden og kyss [emoji17][emoji7]
eb85f65cd3e7555bb4f3b8239410f77d.jpg
 
Bare bra [emoji7] Får hu på tirsdag. Men tar hu og ene valpen med på besøk til oss i morgen så mamma og de får ordne litt hjemme [emoji14] Hu ser ut til å forstå hu er mi [emoji39] Hu brøyter banen til meg for å komme først og er så glad for meg. Men hu er litt sta og bestemt har jeg allerede lagt merke til [emoji23][emoji23] Men jeg gleder meg veldig. Er bare to valper igjen nå. Mi er igjen pga mamma ikke ville den siste skulle være helt alene til tirsdag [emoji4] Men jeg får jo se de når jeg vil da. Har vært en trist uke da. Å se alle reise. Så jeg har vært og sagt farvel til de alle etter tur og orden og kyss [emoji17][emoji7]
eb85f65cd3e7555bb4f3b8239410f77d.jpg
Så utrolig søt den er <3
 
Hehe..
Slik er det å skifte, hva hadde du før?
Sony Xperia z5 compact, og hadde z3 (tror den og var compact) før den igjen .

Denne er stor. Usikker på om jeg skal gå for "lommebok-deksel" eller bare sånn bakpå. Fulgte med er enkelt blankt silikondeksel som jeg har på nå og lurer på om sånn popup som ungdommen bruker er lurt da.. må prøve meg frem og venne meg til

En del passord-dill men det begynner å komme seg på plass litt etter litt.
 
Sony Xperia z5 compact, og hadde z3 (tror den og var compact) før den igjen .

Denne er stor. Usikker på om jeg skal gå for "lommebok-deksel" eller bare sånn bakpå. Fulgte med er enkelt blankt silikondeksel som jeg har på nå og lurer på om sånn popup som ungdommen bruker er lurt da.. må prøve meg frem og venne meg til

En del passord-dill men det begynner å komme seg på plass litt etter litt.
Vel, da er det hvertfall samme OS, hadde vet verre å gå fra iPhone :p
Begge har jo android...
Skal egentlig ikke si noe selv, har bare hatt Samsung Galaxy de siste gangene :rolleyes:
 
Back
Topp