***skravletråden for JUNI***

Den beste "turen" jeg har hatt på Ikea var den gangen jeg satte av mannen på Ikea med handleliste og hylleplassering, kjørte ungene til barnevakten, kom tilbake rett under 2 timer senere og hentet han og varene :p
Min går seg vill. Ikke tull en gang. Jeg har derimot full kontroll [emoji39][emoji23] Jeg elsker ikea [emoji1] Han må småløpe etter meg. Så treg han [emoji23][emoji23]
 
Bare bra [emoji7] Får hu på tirsdag. Men tar hu og ene valpen med på besøk til oss i morgen så mamma og de får ordne litt hjemme [emoji14] Hu ser ut til å forstå hu er mi [emoji39] Hu brøyter banen til meg for å komme først og er så glad for meg. Men hu er litt sta og bestemt har jeg allerede lagt merke til [emoji23][emoji23] Men jeg gleder meg veldig. Er bare to valper igjen nå. Mi er igjen pga mamma ikke ville den siste skulle være helt alene til tirsdag [emoji4] Men jeg får jo se de når jeg vil da. Har vært en trist uke da. Å se alle reise. Så jeg har vært og sagt farvel til de alle etter tur og orden og kyss [emoji17][emoji7]
eb85f65cd3e7555bb4f3b8239410f77d.jpg
Så nydelig ❤️
 
Jeg har ferie. Men det er rart at det er juli i morgen. Bortsett fra at siden mannen har bursdag i dag, så vet jeg jo at det er juli i morgen
Gratulerer til mannen! :happy:
 
Frøkna er 5mnd og jeg lurer fryktelig på hvor tiden ble av! Jeg lå jo nettopp på sykehuset! Tror ikke jeg tørr få en til seinere, siden jeg har hørt tiden går enda fortere da! [emoji33]
 
Back
Topp