***skravletråden for JUNI***

En rosendahl brødkniv til min bror
Guinness recordbok til nevø
Kult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gave

Nå ligger eldstemann på 2 år med pappa i sin store seng etter å ha våknet av hoste fra ^#¥×;$ blir spennende å se om guttungen sovner der. Såfall blir det flrste gang ( hans egent ønske å droppe sprinkelsengen )

Hihi akkurat bikka 130 følgere på Instagram mens den andre ikke klarer å komme over 95 for alltid nye følgere men mange dropper ut etter at jeg stoppa å følge så mange firmaer ( hater follower adds programmet)

Det svenske ordet "nyfiken" som det refereres til her er logisk, men har fremdeles (og trolig alltid kommer til å ha) problemer med ordet "nysgjerrig" :p

Mhm. Kanskje vi har endret på bruken av gjerrig, slik at det er derfor vi ikke ser betydningen av ordet som logisk. Det viktigste er uansett at vi forstår hva det betyr, og den delen er jo grei.

Kult driver ennå å pønsker på bursdagsgaver til gubben fra meg og barna. Minste sin bursdag og farsdag gave
Aner ikke hva mannen skal få jeg.

Han har bursdag denne mnd...og jeg har knapt tenkt på det enda. Hmm.

Aner ikke hva mannen skal få jeg.

Han har bursdag denne mnd...og jeg har knapt tenkt på det enda. Hmm.
Ok. Gubben ønsker seg slegge ( til p slå pålar i bakken) så får han super undertøy av meg til jul. Men når han skal få slegga er jeg ikke sikker på.

De to siste farsdagene fikk han skjorte mansjetter med gravert med den yngste fødselsdato og slipsnål med eldstemann dato

Back
Topp