***skravletråden for JUNI***

Veldig greit ja :D

Kunne muligens tenkt i den retning... men jeg strikker såpass TREIGT at jeg får heller fokusere på å få ferdig genseren til eldstemann før det blir høst/vinter igjen.

Fy søren så lat jeg er i dag.

Klokka er halv ett. Så langt i dag har jeg kledd på meg, spist frokost satt på vaskemaskinen og havnet i sofaen. Om en times tid bør vi ha skiftet på oss og gjort oss klare for bursdagsslskap, og etter det har vi faktisk ikke noe mer på planen i dag.

God ettermiddag. Idag fikk jeg sove til 9(med litt amming innimellom. Men fikk ligge i sengen i det minste[emoji23]) fikk pakke og sang. Strålende fornøyd[emoji4] resten av dagen har vert et komplett kaos, med sur baby. Og 2 andre unger som skal hit og dit. Men gleder meg til i kveld. Da skal jeg synke ned i sofaen med god samvittighet[emoji16]

Husker dama til kompisen min prøvde å skjule det frem til fødsel.

Kom til henne 5 mnd før fødselen, at å gå med ullgenser midt på sommern ikke hjalp med å skjule det ... Men det var humøret hennes som slo meg som forandret ..[emoji23] plutselig ville hun bli kjent med vennene til kompisen min og meg

Skjule det fram til fødsel faktisk [emoji33] det var alvor.

Klokka er halv ett. Så langt i dag har jeg kledd på meg, spist frokost satt på vaskemaskinen og havnet i sofaen. Om en times tid bør vi ha skiftet på oss og gjort oss klare for bursdagsslskap, og etter det har vi faktisk ikke noe mer på planen i dag.

Synes det hørtes ut som en helt innafor søndag [emoji28]

Kunne muligens tenkt i den retning... men jeg strikker såpass TREIGT at jeg får heller fokusere på å få ferdig genseren til eldstemann før det blir høst/vinter igjen.

Ja, det viktigste først. Jeg er omtrent ferdig med skjørtet til eldste nå, så nå er det en lue på pinnene. Begynte I dag mens vi kjørte en tur, og jeg har kommet flere cm på vei. Lettstrikket mønster og pinnestørrelse 4, det liker jeg :)

Minner meg på at jeg skal sette på tørketrommelen!

Ja, det viktigste først. Jeg er omtrent ferdig med skjørtet til eldste nå, så nå er det en lue på pinnene. Begynte I dag mens vi kjørte en tur, og jeg har kommet flere cm på vei. Lettstrikket mønster og pinnestørrelse 4, det liker jeg :)
Det kan man like.

Back
Topp