Hatt en fin dag?God kveld Kengu[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt en fin dag?God kveld Kengu[emoji1]
Jupp stemmer detEr det julegaver?[emoji16]
Klart det erTrøtt. Er det innafor å legge seg 20:30? [emoji87][emoji28]
Har vurdert det siden 20.00 jeg.Trøtt. Er det innafor å legge seg 20:30? [emoji87][emoji28]
Jepp nydeligDet var fin pris[emoji1]
Regnet har kommet men trenger mer en 5 dråper [emoji14]Regnet en del her i dag
Jepp, skikkelige turister var vi[emoji23]
Ja kommer til p bli Morro om jeg ikke er på jobbGårdsfest hørtes moro ut![emoji16]
Kanskje drypper det litt imorgen og. Var sånn ca 2.5 dråper her tidligereRegnet har kommet men trenger mer en 5 dråper [emoji14]
Hahaha kommer til p ta langt tid!!Kanskje drypper det litt imorgen og. Var sånn ca 2.5 dråper her tidligere
Jeg sorterte en boks med babyklær i dag. 2/3 ble lagt i poser og skal gis bort til Fretex. Skikkelig vemodig, og litt vondt faktisk. Jeg syntes det var litt dumt å gi bort klærne, for da må vi jo kjøpe nytt til nummer 3.... Det blir jo ikke noen nummer 3, med mindre det skjer et uhell. Litt tung å svelge den altså.
Alt fra antikk/retro og dagens ting har låven full. Masse vis av klær..
Her er det masseFortsatt ikke noe regn her[emoji848]
Mye å se om man er interessert i historie i VestfoldSå gøy[emoji16] skulle ønske jeg bodde nærmere
Uff da, ikke gøy i det hele tatt.Da var vi på vei til legevakta med minstemann 2[emoji55]
Da var vi på vei til legevakta med minstemann 2[emoji55]