***skravletråden for JUNI***

God morgen alle sammen. Minste er frisk etter behandling i dag. Storebror henger ennp litt på gjerde. Og ikke minst pappa har blitt syk.

Mye å gjøre her i dag. Hva står på deres skjema ?
God bedring til far :)

Dagsplanen er foreldremøte på skolen som eldste begynner på til høsten.. Angående Ipad som de skal begynne med :)
 
Rolig her denne uken, kun 2 foyballtreninger, en tannlegetime og helgetur
En fotballtrening som trolig er avlyst, et foreldremøte. En korpsøvelse som muligens avlyses. Tre timer felles gjennomgang til forestilling som gjør at fotball må utgå. Generalprøve og forestilling som gjør at speider-avslutning utgår og usikker på om søstra rekker sin fotball. Feiring av 65 års dag siden det var konsert på dagen. Dobbelt klasseselskap på lørdag.

Overkommelig.
 
14 grader og regn idag. Pakket ikke med vognpose eller regntrekket. Søren og. Er "bare" 10-12 minutters kjøretur hjem for å hente men SÅ tiltak å reise ut!
 
Alltid kjipt, enig at det er så tiltak å reise tilbake
Jepp. Jeg er på "ferie"hos min far siden samboer måtte til USA i to uker. Trodde jeg hadde pakket alt vi trengte. Sto og så på trekket og bare nææh er så varmt uansett. Gikk fra 20-25 grader (tidligere 30+) til 13 (!) Grader idag.
 
Jepp. Jeg er på "ferie"hos min far siden samboer måtte til USA i to uker. Trodde jeg hadde pakket alt vi trengte. Sto og så på trekket og bare nææh er så varmt uansett. Gikk fra 20-25 grader (tidligere 30+) til 13 (!) Grader idag.
Lett å bli lurt" av varmen når man står oppi det og tenker slik Får pakke inn i noe tepper og bruke en paraply

(beklager at jeg kom nær "gammel-knappen, fjernet det nå)
 
Det er kjipt :/
14 grader og regn idag. Pakket ikke med vognpose eller regntrekket. Søren og. Er "bare" 10-12 minutters kjøretur hjem for å hente men SÅ tiltak å reise ut!
 
God morgen

Ny uke og nye muligheter
Mye på planen men ikke like hektisk som sist uke. Det innebærer at 2-3 fotballtreninger og en speider-avslutning desverre utgår. Men for at det skal henge sammen må det bare bli sånn.
Thihi synd det hørtes hektisk ut også [emoji14]
 
God bedring til far :)

Dagsplanen er foreldremøte på skolen som eldste begynner på til høsten.. Angående Ipad som de skal begynne med :)

Det skal jeg også. På foreldremøte ang ipad altså. Bare at min går i første klasse nå. Det et neste års første og andre klasse som begynner i august med ipad i vår kommune.
 
Hva tenker du om det? At de skal innføre det?
Det avventer jeg å ha en formening om til etter møtet, regner med å få vite litt mer der. 3-10 klasse får over nyttår så det vil omfatte alle og jeg er usikker på hvor mye bøker det er aktuelt at de skal dra på i tillegg.
 
Det avventer jeg å ha en formening om til etter møtet, regner med å få vite litt mer der. 3-10 klasse får over nyttår så det vil omfatte alle og jeg er usikker på hvor mye bøker det er aktuelt at de skal dra på i tillegg.
Ja det skjønner jeg, litt der selv.. Har noen spm rund et og, så blir spennende å høre hva som blir sagt.
 
Ja det skjønner jeg, litt der selv.. Har noen spm rund et og, så blir spennende å høre hva som blir sagt.
Spennende er det jo. Jeg bare er så gammeldags at jeg i tillegg mener de på et tidspunkt må lære å skrive for hånd også.
 
Back
Topp