***skravletråden for JUNI***

Ja, barna har vært bort på overnatting før, men enten så har det vært alle, eller bare eldste.
Føles litt rart at mellomste er borte i kveld...

Når stavekontrollen gjør "nei" til "nek" og en neeeeesten har lyst å la det stå.

Heve seg.
Eller legge seg. Lurt.

Når stavekontrollen gjør "nei" til "nek" og en neeeeesten har lyst å la det stå.

Heve seg.
Eller legge seg. Lurt.
Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her.
(Hvorfor i alle dager staves det nysgjerrig, og ikke nyskjerrig forrensen, det er da mye mer logisk :P )
I hvo\ilken sammenheng ble "nei" til "nek"?
Ut av sammenhanget kan jeg se for meg at det kan bli en artig vri :P

Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her.
(Hvorfor i alle dager staves det nysgjerrig, og ikke nyskjerrig forrensen, det er da mye mer logisk :p )
I hvo\ilken sammenheng ble "nei" til "nek"?
Ut av sammenhanget kan jeg se for meg at det kan bli en artig vri :p

Altså. Det kan bli morsomt
Men nå heller ufint. Og ufin vil jeg ikke være. Så da avreagerer jeg heller litt. Korrigerer nek til det nei jeg mente og forsøker å riste av meg den guffne følelsen ved å heller skravle litt
Blant folk som synes det er greit at jeg skravler

Leses sikkert at dem som ikke liker det også. Så det må jeg leve med. Og særlig derfor korrigere. For jeg mente nei

Og ja, hvorfor det staves nysgjerrig, det er ikke logisk i det hele tatt! !

Altså. Det kan bli morsomt
Men nå heller ufint. Og ufin vil jeg ikke være. Så da avreagerer jeg heller litt. Korrigerer nek til det nei jeg mente og forsøker å riste av meg den guffne følelsen ved å heller skravle litt
Blant folk som synes det er greit at jeg skravler

Leses sikkert at dem som ikke liker det også. Så det må jeg leve med. Og særlig derfor korrigere. For jeg mente nei
Selvfølgelig, tenkte at i enkelte sammenhanger kunne resultatet av en slik stavekontroll vært "morsom" :P

Bare bittelitt. Jeg skrev litt langt likevel
Om meg og mitt. Burde sikret ikke

Er jeg veldig en veldig ille mamma dersom jeg hører at eldste ikke sover enda.
Går opp, passer på å trampe litt i trappen slik at han hører litt bedre at jeg kommer, går inn på rommet hans og sir "jeg hører du ikke sover enda", putter en sjokoladekjeks i munnen hans og går ned igjen :P

Det er for en periode.
Er et ganske stort prosjekt.
Ekstremt slitsomt, men samtidig utrolig lærerikt og gøy...

Jeg liker å klatre på jobb, har bestandig gjort det, har klatret veldig fort de siste årene.
Skal jeg klatre mer nå, må jeg får en lederstilling, og det er jeg ikke sikker på om jeg ønsker.
Mer ansvar og mer komplekse prosjekter passer meg utmerket :)
Godt å kjenne at en trives med det en gjør :)

Back
Topp