Ja, barna har vært bort på overnatting før, men enten så har det vært alle, eller bare eldste.
Føles litt rart at mellomste er borte i kveld...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her.Når stavekontrollen gjør "nei" til "nek" og en neeeeesten har lyst å la det stå.
Heve seg.
Eller legge seg. Lurt.
Nå ble jeg virkelig nysgjerrig her.
(Hvorfor i alle dager staves det nysgjerrig, og ikke nyskjerrig forrensen, det er da mye mer logisk )
I hvo\ilken sammenheng ble "nei" til "nek"?
Ut av sammenhanget kan jeg se for meg at det kan bli en artig vri
Håper hun koser segJa, barna har vært bort på overnatting før, men enten så har det vært alle, eller bare eldste.
Selvfølgelig, tenkte at i enkelte sammenhanger kunne resultatet av en slik stavekontroll vært "morsom"Altså. Det kan bli morsomt
Men nå heller ufint. Og ufin vil jeg ikke være. Så da avreagerer jeg heller litt. Korrigerer nek til det nei jeg mente og forsøker å riste av meg den guffne følelsen ved å heller skravle litt
Blant folk som synes det er greit at jeg skravler
Leses sikkert at dem som ikke liker det også. Så det må jeg leve med. Og særlig derfor korrigere. For jeg mente nei
Det er det jeg heller ikke syns.Og ja, hvorfor det staves nysgjerrig, det er ikke logisk i det hele tatt! !
Det tror jeg nok hun gjør, hun gledet seg virkelig.Håper hun koser seg
Logikk kan ikke redde denne neiDet er det jeg heller ikke syns.
Jeg har en veldig godt utviklet logisk sans, jeg den redder med en del når det kommer til demonen dysleksi, og det ordet det har jeg virkelig ikke forståelse for
Mm, kan jo detSelvfølgelig, tenkte at i enkelte sammenhanger kunne resultatet av en slik stavekontroll vært "morsom"
Tror ikke jeg har fått det med meg, men dersom du er redd du har skrevet for mye kan du gå tilbake og endreBare bittelitt. Jeg skrev litt langt likevel
Om meg og mitt. Burde sikret ikke
Så braDet tror jeg nok hun gjør, hun gledet seg virkelig.
Har ikke hørt noe annet, hadde det vært noe så kjenner jeg moren til venninnen godt nok til å vite at vi ville fått en melding, hun ser bar en 5 minutter å gå unna
En annen bruker som mener detTror ikke jeg har fått det med meg, men dersom du er redd du har skrevet for mye kan du gå tilbake og endre
Man velger da selv hvor anonym man ønsker å væreEn annen bruker som mener det
Godt å kjenne at en trives med det en gjørDet er for en periode.
Er et ganske stort prosjekt.
Ekstremt slitsomt, men samtidig utrolig lærerikt og gøy...
Jeg liker å klatre på jobb, har bestandig gjort det, har klatret veldig fort de siste årene.
Skal jeg klatre mer nå, må jeg får en lederstilling, og det er jeg ikke sikker på om jeg ønsker.
Mer ansvar og mer komplekse prosjekter passer meg utmerket
Var vel at hun synes sara hadde for lange svarMan velger da selv hvor anonym man ønsker å være
Ingen annen bruker kan fortelle deg hva som er riktig for deg selv