***skravletråden for JUNI***

Hva tenker du at du skal kjøpe? Jeg har kun sett nips derifra, så jeg aner ikke hva annet de har, men jeg vil jo tro at de har mye fint?
Kommer litt an på hva jeg finner.
Min lillesøster har tidligere fått noen skåler fra oss hun virkelig elsket derfra, tenkte kanskje utvide hos henne.
Er en blomstervase jeg der en gang kjøpte til meg selv som Lille U har knust til min store sorg, jeg virkelig elsket den, som jeg skal prøve å få tak i igjen, noen kopper jeg skal se etter til min mor, nips til min storesøster ++++

Ja:», det blir deilig å ikke måtte jobbe for å skjule magen, eller late som at formen er grei, osv...
Husker dama til kompisen min prøvde å skjule det frem til fødsel.

Kom til henne 5 mnd før fødselen, at å gå med ullgenser midt på sommern ikke hjalp med å skjule det ... Men det var humøret hennes som slo meg som forandret ..[emoji23] plutselig ville hun bli kjent med vennene til kompisen min og meg

Den har vært lang. Hatt en 2 åring som har snudd på vær Stein for å finne på noe ^@£$ skap. Men han er ikke frisk så han blir veldig sinna fort [emoji55]

Men i alt har det vært en fin dag

du da?
God kveld jenter.
Hatt en fin dag?

Husker dama til kompisen min prøvde å skjule det frem til fødsel.

Kom til henne 5 mnd før fødselen, at å gå med ullgenser midt på sommern ikke hjalp med å skjule det ... Men det var humøret hennes som slo meg som forandret ..[emoji23] plutselig ville hun bli kjent med vennene til kompisen min og meg
Helt frem til fødsel??
Hvorfor i alle dager skjule det så lenge?

Ok, jeg fortalte ikke noe om Lille U i magen på FB, men prøvde nå heller ikke å skjule det

Hjemme igjen?? Du kan bare sende regnet denne veien. Kanskje en snartur til Trysil for å slukke brannen der...Men [emoji848]
Uff ser ut som det blit regn...kengubarnet er på båttur med 4 andre , de skulle ut til en øy og bade

Den har vært lang. Hatt en 2 åring som har snudd på vær Stein for å finne på noe ^@£$ skap. Men han er ikke frisk så han blir veldig sinna fort [emoji55]

Men i alt har det vært en fin dag

du da?
Masse god bedring til han.

Har vært på Tusenfryd og kost meg med frøkna, bare oss to.
Deilig vær og nesten ingen kø :)

Når småbarn sover leker de voksne barna rundt i huset.

Etter ekskrementer på scampi, spyd og grill ble det en herlig middag ute for de voksne.

Farmor gikk rett å la seg. Bestefar sovna i sofaen.

Bare meg og gubben igjen ute.... vi har nok å jobbe med. Hestene drar på ferier i morgen. Da blir det fest på gården den 7 juli. Partytelte skal opp, stallen skal vaskes og gjøres ren. Skal ha overnattingsgjester i stall og lavoen ( som allerede er oppe) [emoji173]

Mangler bare badebasseng med bobler og varme for kjølige kvelder ( kanskje neste år?)

God kveld![emoji1]
Tipp topp dag! Tok en spontan tur til Oslo[emoji2] gutta hadde ikke vært der før..
Så da ble det operataket, pariserhjul, Karl Johan, slottet, Slottsparken, Reptilparken, McDonalds og Oslo S[emoji16]
Wow sett mye da:)

Helt frem til fødsel??
Hvorfor i alle dager skjule det så lenge?

Ok, jeg fortalte ikke noe om Lille U i magen på FB, men prøvde nå heller ikke å skjule det
Vel hu lurte kompisen sin med å si at hun tok piller ...... og alle viste at han ikke ønsket barn på det tidspunktet

Men skal si at i dag 11 år etterpå er han alenefar med den søteste 11 åringen. Og han gjør en super jobb:p

Så deilig:) gleder meg til gutta blir store nok til det [emoji4][emoji4]
Gamle nok :P
Lille U var der allerede for 2 år siden, dog var begrenset med ting han kunne gjøre.
Er egentlig det fremdeles siden han er liten for alderen og det varierer veldig (etterså hvem som måler) på hva han får lov til å være med på

Gamle nok [emoji14]
Lille U var der allerede for 2 år siden, dog var begrenset med ting han kunne gjøre.
Er egentlig det fremdeles siden han er liten for alderen og det varierer veldig (etterså hvem som måler) på hva han får lov til å være med på
Eldste på 2 er litt over meteren... og yngste på 9 mnd 86 cm så de vil bli høye nok for alderen er jeg redd for [emoji14] men vi bestemte oss å vente til neste år å dra ditt:p i år blir det badeland i bø [emoji14]

Eldste på 2 er litt over meteren... og yngste på 9 mnd 86 cm så de vil bli høye nok for alderen er jeg redd for [emoji14] men vi bestemte oss å vente til neste år å dra ditt:p i år blir det badeland i bø [emoji14]
Lille U er 92 cm og 3 år.
Under 95 cm er det gratis inngang (så han trenger ikke årskort), men er ikke så mye han kan gjøre heller.
Har prøvd oss "på en spansk en" noen ganger, og noen ganger kommer han med, andre ikke.
Han kan ta tømmerrenna, de små radiobilene, motorsykkel karusellen og et par andre ting, med andre ord, ikke så mye.

Virkelig elsker marihøna når han får lov.

Tenker vi tar en tur til Bø i sommer, kan du anbefale et sted å overnatte?

Back
Topp