***skravletråden for JUNI***

Ikke no moro å gå den veien. Den kan bli veldig lang for mange :/
Så vondt[emoji53] ingenting kan være så vondt som å ønske flere barn, også vil ikke kroppen samarbeide. Har skjønt at ivf kan være hardt både psykisk og fysisk? Har ikke så mye kunnskap om det. Men har forstått at det ikke er bare bare.

Så gøy ingenting er diggeste enn p annonsere det:)
God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!

Så gøy ingenting er diggeste enn p annonsere det:)

Ja:», det blir deilig å ikke måtte jobbe for å skjule magen, eller late som at formen er grei, osv...

Uff ser ut som det blit regn...kengubarnet er på båttur med 4 andre , de skulle ut til en øy og bade

God morgen. Her har vi vert våken siden 7. Men jeg har fått sovet 4 timer sammenhengende.
DET er lenge siden det. Så jeg kjenner jeg at har mer energi idag[emoji4]

Skal på besøk til en venninne, kjøre søppel til gjenvinningsstasjon, kjøpe bursdagsgave til venn av M, og ellers bare (prøve) å nyte siste dagen med varme.

Jo, også i kveld skal jeg egentlig til en nabo og skravle litt. Men det kommer helt an på hvordan minsta legger seg[emoji6]

Deilig med sammenhengende søvn[emoji16] da fungerer man mye bedre!
Kos deg i kveld[emoji173]️

God morgen jenter. Ny dag ny mulighet.

Modern ligger ennå på sykehuset men bedre. L er bedre form. Er på handle tur av småting til hestene. Mens I er hjemme med farmor som har kommet seg godt til rette i huset. En uke har hun bod hos oss. Begynner p bli vant til henne luskende rundt. Men fuglene hennes er vanskeligere å bli vant til [emoji23][emoji23]

Men katten vår syns det er et artig medlem.

Hundene til mamma har slått seg i ro. Blir bare bra det her :)

God kveld[emoji1]
Hvor lenge blir farmor boende??

Back
Topp