***skravletråden for JUNI***

God morgen. Her har vi vert våken siden 7. Men jeg har fått sovet 4 timer sammenhengende.
DET er lenge siden det. Så jeg kjenner jeg at har mer energi idag[emoji4]

Skal på besøk til en venninne, kjøre søppel til gjenvinningsstasjon, kjøpe bursdagsgave til venn av M, og ellers bare (prøve) å nyte siste dagen med varme.

Jo, også i kveld skal jeg egentlig til en nabo og skravle litt. Men det kommer helt an på hvordan minsta legger seg[emoji6]
Kos deg i dag

God dag. Dagen ble til ar mannen klipper gress, han og mellomste skal på fotballturnering, jeg og yngste skal handle og eldste får velge hvem han blir med. Han blir ikke ferdig med hagen før fotballen og må ta resten etterpå sier han. Men det er ikke så mye om å gjøre tror jeg. Det går fortere i dag siden det ikke er så langt som sist helg. Men de må dra om en halvtime og litt mer er nok igjen. Jeg mener fortsatt at jeg også klarer å klippe gresset (men ikke mens jeg passer yngste. Hun er redd for gressklipperen)

Yey, sol! :)

God dag
Møkkanatt , mye smerter så jeg har ligget å grått.
Litt bedre på morningen men jrg blir hjemme likevel

[emoji53] ikke bra. Rart at det ikke er noen medisiner som kan hjelpe deg. Har du tr nå? At det er det som gjør smertene forsterket?

God dag. Dagen ble til ar mannen klipper gress, han og mellomste skal på fotballturnering, jeg og yngste skal handle og eldste får velge hvem han blir med. Han blir ikke ferdig med hagen før fotballen og må ta resten etterpå sier han. Men det er ikke så mye om å gjøre tror jeg. Det går fortere i dag siden det ikke er så langt som sist helg. Men de må dra om en halvtime og litt mer er nok igjen. Jeg mener fortsatt at jeg også klarer å klippe gresset (men ikke mens jeg passer yngste. Hun er redd for gressklipperen)
Cup her hele helgen så mannen og Kengubarnet er der.

[emoji53] ikke bra. Rart at det ikke er noen medisiner som kan hjelpe deg. Har du tr nå? At det er det som gjør smertene forsterket?
Nope har ikke det, tenker vel at når jeg har fått svar så må jeg sjekke meg videre. Kan ikke ha det som det her i lang tid.

Sol er bra. Men nå trenger vi regn her jeg bor. Plenen min minner mer om tørket høy, en friskt gress. Mon tro om den kommer seg med mye regn?[emoji848]
Det gjør den nok. :)

Vi har hatt pøsregn i det siste, så vi kan jo bytte litt :D

Det ble en lang handletur, og jeg fikk ikke kjøpt alt jeg ville heller. Ungene var ikke med på at vi kunne se på litt klær og jeg fant ikke helt det jeg så etter av sko. De hadde ikke helt tålmodighet.

Men vi så på sekk til eldste , og handlet mat og litt på apoteket men helt hvordan vi var vekke i tre timer... Si det. Straks kommer de andre fra fotball og har med pizza fra pizzabakeren til middag. Sliten og sulten gjeng.

Vagt uenig med mellomste gitt

Man slår faktisk ikke hjul med uhell...det er ikke noe man "jkke kan noe for"

Argumentet om hun kan være på trampolina med yngste. Det går om de deler på. En i ro. En hopper. Bytte.
Når hun "i ro" slår hjul går der ikke...

Back
Topp