***skravletråden for JUNI***

Pleier å ha god middag foran TV'n uten barn med litt vin på fredager.
Litt det med å prøve å fremdeles være kjærester.

Han ble 3 år i mars, så det er virkelig på tide, han er endelig veldig klar :)
Eldste var 2 år og 6 måneder.
Frøkna var 2 år og 4 måneder
Det var lurt alså. :happy::Heartred
Åja, jaja noen er litt senere enn andre :confused:

Kommer til å ha en veldig tøff jobb uke, ja.
Alt jeg her gjort de siste uken har vært forberedelse til neste uke...
Kommer til å være lange og slitsomme dager, men på en måte jeg liker veldig godt, så det vil også være gøy

Da håper jeg du får en super uke uten å bli totalt utslitt[emoji16]

Nja det kan godt være endo også men de vil avvente svar på resten

Ønsket siden 2009 det :(

Jaja så klart, han vil bare ikke gjennom ivf.

Så vondt[emoji53] ingenting kan være så vondt som å ønske flere barn, også vil ikke kroppen samarbeide. Har skjønt at ivf kan være hardt både psykisk og fysisk? Har ikke så mye kunnskap om det. Men har forstått at det ikke er bare bare.

God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!

Så hærlig[emoji173]️ snart 12 uker på vei da? Eller lenger kanskje?

Gratulerer med lille i magen[emoji4]

Trøtt gitt. Vurderer senga allerede. Mannen er i byen. Dvs snorkefritt [emoji23]

Unga la seg akkurat.
Kan ikke sove så lenge jeg vil i morgen pga dugnad med speideren på meg og eldste.

Og etter det er det rett hjem og stelle seg for festligheter før en kjører unger til hver sin kant for overnattinger.

Også blir det Stavangerkameratene og utedans for oss voksne med gode venner [emoji7] Det gledes veldig.

Men tror jeg bør legge meg nå gitt. Er så sliten gitt [emoji23]

Ha en fin helg dere. Er usikker på om jeg i det hele får sjansen til å droppe innom før søndag nå [emoji1]

Kos deg i helga og kos deg på konsert![emoji1][emoji173]️

God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!

God morgen[emoji2]
Blir nok greit å få slippe nyheten!

God morgen. Her har vi vert våken siden 7. Men jeg har fått sovet 4 timer sammenhengende.
DET er lenge siden det. Så jeg kjenner jeg at har mer energi idag[emoji4]

Skal på besøk til en venninne, kjøre søppel til gjenvinningsstasjon, kjøpe bursdagsgave til venn av M, og ellers bare (prøve) å nyte siste dagen med varme.

Jo, også i kveld skal jeg egentlig til en nabo og skravle litt. Men det kommer helt an på hvordan minsta legger seg[emoji6]

God morgen! Har ligget i senga i to timer :D

Så hærlig[emoji173]️ snart 12 uker på vei da? Eller lenger kanskje?

Gratulerer med lille i magen[emoji4]

12 uker på mandag, så det nærmer seg... men skal annonsere etter TUL på onsdag :)

God morgen og gratulerer så mye :))

God morgen. Her har vi vert våken siden 7. Men jeg har fått sovet 4 timer sammenhengende.
DET er lenge siden det. Så jeg kjenner jeg at har mer energi idag[emoji4]

Skal på besøk til en venninne, kjøre søppel til gjenvinningsstasjon, kjøpe bursdagsgave til venn av M, og ellers bare (prøve) å nyte siste dagen med varme.

Jo, også i kveld skal jeg egentlig til en nabo og skravle litt. Men det kommer helt an på hvordan minsta legger seg[emoji6]
God morgen.:)

God morgen jenter. Ny dag ny mulighet.

Modern ligger ennå på sykehuset men bedre. L er bedre form. Er på handle tur av småting til hestene. Mens I er hjemme med farmor som har kommet seg godt til rette i huset. En uke har hun bod hos oss. Begynner p bli vant til henne luskende rundt. Men fuglene hennes er vanskeligere å bli vant til [emoji23][emoji23]

Men katten vår syns det er et artig medlem.

Hundene til mamma har slått seg i ro. Blir bare bra det her :)

God dag
Møkkanatt , mye smerter så jeg har ligget å grått.
Litt bedre på morningen men jrg blir hjemme likevel

Så vondt[emoji53] ingenting kan være så vondt som å ønske flere barn, også vil ikke kroppen samarbeide. Har skjønt at ivf kan være hardt både psykisk og fysisk? Har ikke så mye kunnskap om det. Men har forstått at det ikke er bare bare.
Nwi det er ikke bare bare har jeg skjønt på andre og det sa de også da vi var på samtale

Back
Topp