***skravletråden for JUNI***

Ligger i senga og slumrer. Tenker på at idag gikk vi over til sportsdelen i vogna, de vokser fort. Duda?
Akkurat nå sitter jeg med et glass rødvin og spiser på stua med mannen og ser på NetFlix

Hvor gammel er hun.

Tiden går alt for fort, her er minste på vei ut av bleiene

Akkurat nå sitter jeg med et glass rødvin og spiser på stua med mannen og ser på NetFlix

Hvor gammel er hun.

Tiden går alt for fort, her er minste på vei ut av bleiene
Det hørtes deilig ut. Skikkelig helg!
Hun er snart 6 mnd (hvor gikk de mnd ?)
Oj, er hun klar for det selv eller er det litt stritt med avvenning? Hvor gammel ?

Trøtt gitt. Vurderer senga allerede. Mannen er i byen. Dvs snorkefritt [emoji23]

Unga la seg akkurat.
Kan ikke sove så lenge jeg vil i morgen pga dugnad med speideren på meg og eldste.

Og etter det er det rett hjem og stelle seg for festligheter før en kjører unger til hver sin kant for overnattinger.

Også blir det Stavangerkameratene og utedans for oss voksne med gode venner [emoji7] Det gledes veldig.

Men tror jeg bør legge meg nå gitt. Er så sliten gitt [emoji23]

Ha en fin helg dere. Er usikker på om jeg i det hele får sjansen til å droppe innom før søndag nå [emoji1]

Det hørtes deilig ut. Skikkelig helg!
Hun er snart 6 mnd (hvor gikk de mnd ?)
Oj, er hun klar for det selv eller er det litt stritt med avvenning? Hvor gammel ?
Pleier å ha god middag foran TV'n uten barn med litt vin på fredager.
Litt det med å prøve å fremdeles være kjærester.

Han ble 3 år i mars, så det er virkelig på tide, han er endelig veldig klar :)
Eldste var 2 år og 6 måneder.
Frøkna var 2 år og 4 måneder

For ordens skydl påpeker mannen at dette ikke er senga mi.

Nei, det er jo faktisk sof

Planen hans for halvannen time siden var litt jobbing, litt rydding og litt soving og mitt bodag skulle vsstnok være sovingen og stå-opp-ingen i morgen. Npå påpeker han altså at sofaen ikke er sengen min? Hmmf, legge meg?

Tja si det, er sendt inn ny celleprøve ,om de viser noe så blir det operasjon.
Så har jeg fått tablettee for å forhåpentligvis dempe blødninger litt.
Så mye mer får de ikke gjort før jeg et ferdig med barneønsket

Håper tablettene hjelper. Og at celleprøven ikke viser tegn til noe ulumskheter.
Men endometriose, kunne han ikke se noe spor av?

Visste ikke at du ønsker flere barn[emoji53] det kan ikke være enkelt.

God kveld(muligens natt for mange).

Har hatt kosekveld med mannen. Sett film og bare sløva, sammen[emoji173]️

Trøtt gitt. Vurderer senga allerede. Mannen er i byen. Dvs snorkefritt [emoji23]

Unga la seg akkurat.
Kan ikke sove så lenge jeg vil i morgen pga dugnad med speideren på meg og eldste.

Og etter det er det rett hjem og stelle seg for festligheter før en kjører unger til hver sin kant for overnattinger.

Også blir det Stavangerkameratene og utedans for oss voksne med gode venner [emoji7] Det gledes veldig.

Ha en fin helg dere. Er usikker på om jeg i det hele får sjansen til å droppe innom før søndag nå [emoji1]

Høres ut som du har en hektisk, men veldig koselig helg foran deg. Du gjør nok lurt i å legge deg, og samle energi[emoji4]
Kos deg masse i morgen

Unga la seg akkurat.

Kos deg

Håper tablettene hjelper. Og at celleprøven ikke viser tegn til noe ulumskheter.
Men endometriose, kunne han ikke se noe spor av?

Visste ikke at du ønsker flere barn[emoji53] det kan ikke være enkelt.
Nja det kan godt være endo også men de vil avvente svar på resten

Ønsket siden 2009 det :(

God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!

God morgen damer. Idag startet dagen kl 05:24. Jeg gleder meg enormt til å annonsere denne graviditeten, så kanskje jeg får litt slækk ift denne formen [emoji23] 4 dager til TUL og forhåpentligvis annonsering hvis alt er greit!
God morgen. Det var tidlig start.

Ligger enda jeg. Har stått opp med yngste men overlot henne til storebror
Mannen er oppe og deler opp et eple til nå

Deilig med en helg vi ikke har tidlig om morgenen-planer

Back
Topp