Samme herNei, gjør ikke det. Håper virkelig det ikke blir for lenge til[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herNei, gjør ikke det. Håper virkelig det ikke blir for lenge til[emoji23]
Her er 16 og ingen behov for å bade...Detver digg i 29 +
Tja si det, er sendt inn ny celleprøve ,om de viser noe så blir det operasjon.Kengu: hvordan gikk det idag?
*tenker på deg*
Skjønner detHer er 16 og ingen behov for å bade...
I alle fall ikke ute.
Men er det aktuelt med hjelp ang barneønsket? Ikke meningen å prike i private ting så du trenger ikke svare. Bare spør av omsorg, ikke nysgjerrighetTja si det, er sendt inn ny celleprøve ,om de viser noe så blir det operasjon.
Så har jeg fått tablettee for å forhåpentligvis dempe blødninger litt.
Så mye mer får de ikke gjort før jeg et ferdig med barneønsket
Såååå lysr på bildetVis vedlegget 261631 Vis vedlegget 261631
Ja dwt er du
Jupp det stemmer
Venter på å få komme inn til gynekolog..
God morgen allesammen
Er vel en av favorittene til eldste Så godt tegn Han som fisker er ikke så glad i det, så ironisk at han er på fisketur
Joda. Du fant den ettrhvert
Ja hun hadde fått blodpropp :/ så nå blir det å ligge litt på sykehuset over helga ser det ut som
Varmt i dag igjen. Begynner å bli bonde for nå vil jeg ha en uke regn 1
Nei mannen vil ikke og det må jeg bare godta.Men er det aktuelt med hjelp ang barneønsket? Ikke meningen å prike i private ting så du trenger ikke svare. Bare spør av omsorg, ikke nysgjerrighet
Jupp er detDet var tøft[emoji1]
24Hvor mange grader har dere oppi?[emoji16]
Det kommer du tilHåper det gikk bra[emoji173]️