***skravletråden for JUNI***

Jeg sorterte en boks med babyklær i dag. 2/3 ble lagt i poser og skal gis bort til Fretex. Skikkelig vemodig, og litt vondt faktisk. Jeg syntes det var litt dumt å gi bort klærne, for da må vi jo kjøpe nytt til nummer 3.... Det blir jo ikke noen nummer 3, med mindre det skjer et uhell. Litt tung å svelge den altså.
 
Hurra[emoji4] det husker jeg var en befriende følelse[emoji4] er det mye mat på beite? Eller bærer det også preg av lite vann?
Det er stort for disse tre damene men det bærer preg naturlig drikkevannet er helt tørt :/
 
Jeg sorterte en boks med babyklær i dag. 2/3 ble lagt i poser og skal gis bort til Fretex. Skikkelig vemodig, og litt vondt faktisk. Jeg syntes det var litt dumt å gi bort klærne, for da må vi jo kjøpe nytt til nummer 3.... Det blir jo ikke noen nummer 3, med mindre det skjer et uhell. Litt tung å svelge den altså.

Kjenner følelsen
De minste klærene klarer jeg ikke gi bort, men jeg har fylt en pose til fretex på soverommet vårt (som er fullt av poser og kasser mes barnetøy og sånn kan det ikke fortsette) i dag.
 
Når småbarn sover leker de voksne barna rundt i huset.

Etter ekskrementer på scampi, spyd og grill ble det en herlig middag ute for de voksne.

Farmor gikk rett å la seg. Bestefar sovna i sofaen.

Bare meg og gubben igjen ute.... vi har nok å jobbe med. Hestene drar på ferier i morgen. Da blir det fest på gården den 7 juli. Partytelte skal opp, stallen skal vaskes og gjøres ren. Skal ha overnattingsgjester i stall og lavoen ( som allerede er oppe) [emoji173]

Mangler bare badebasseng med bobler og varme for kjølige kvelder ( kanskje neste år?)

Gårdsfest hørtes moro ut![emoji16]
 
Er jeg veldig en veldig ille mamma dersom jeg hører at eldste ikke sover enda.
Går opp, passer på å trampe litt i trappen slik at han hører litt bedre at jeg kommer, går inn på rommet hans og sir "jeg hører du ikke sover enda", putter en sjokoladekjeks i munnen hans og går ned igjen :p

Haha[emoji23] det har aldri min mamma gjort med meg[emoji28]
 
Back
Topp