Veldig greit ja
Kunne muligens tenkt i den retning... men jeg strikker såpass TREIGT at jeg får heller fokusere på å få ferdig genseren til eldstemann før det blir høst/vinter igjen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit ja
Mmm beiteslep i dag [emoji173][emoji173] ferie for både tobeinte og firbeinte
Da satte gubben i gang. Den 22 til 24 juni blir det låvesalg på gården. Alt skal ut og ut ut.... [emoji23]
Sitter halvveis i sjokk. Han som planlegger ting med 5 6 mnd i forveien
Har mine tanker om hva det blir men vi fpr seHahaha. Blir vanskelig da... gavekort på crewfotobok på Japan foto der mor og far kan lage 1 året eller dine første år ( fremntil 5) selv om gavekort er kjedelig og detcer litt jobb
Ah skjønnerCoco, utrolige historien om den store pæra, jungelgjengen, Petter kanin etc . Men alle fra 6år
God dagTitt tei
Husker dama til kompisen min prøvde å skjule det frem til fødsel.
Kom til henne 5 mnd før fødselen, at å gå med ullgenser midt på sommern ikke hjalp med å skjule det ... Men det var humøret hennes som slo meg som forandret ..[emoji23] plutselig ville hun bli kjent med vennene til kompisen min og meg
Hvilken type glasur tenker du?
Fy søren så lat jeg er i dag.
Klokka er halv ett. Så langt i dag har jeg kledd på meg, spist frokost satt på vaskemaskinen og havnet i sofaen. Om en times tid bør vi ha skiftet på oss og gjort oss klare for bursdagsslskap, og etter det har vi faktisk ikke noe mer på planen i dag.
Kunne muligens tenkt i den retning... men jeg strikker såpass TREIGT at jeg får heller fokusere på å få ferdig genseren til eldstemann før det blir høst/vinter igjen.
Fy søren så lat jeg er i dag.
Klokka er halv ett. Så langt i dag har jeg kledd på meg, spist frokost satt på vaskemaskinen og havnet i sofaen. Om en times tid bør vi ha skiftet på oss og gjort oss klare for bursdagsslskap, og etter det har vi faktisk ikke noe mer på planen i dag.
Fin helg?God dag
Mm, behagelig med en sånn søndagSynes det hørtes ut som en helt innafor søndag [emoji28]
Det gjorde mannen når vi kom fra selskap, drt var ferdig vasket like før vi dro.Minner meg på at jeg skal sette på tørketrommelen!
Det kan man like.Ja, det viktigste først. Jeg er omtrent ferdig med skjørtet til eldste nå, så nå er det en lue på pinnene. Begynte I dag mens vi kjørte en tur, og jeg har kommet flere cm på vei. Lettstrikket mønster og pinnestørrelse 4, det liker jeg
Ble det etterhvert jaFin helg?