Skravletråd

IKM i dag. Mannen sa i går: nå er det endelig vi som får kødde med tanta og ikke tanta som kødder det til for oss :hilarious:
 
Det har altså ikke gått opp for meg at jeg er gravid, selv med kvalme, tretthet og tett nese. Er inne på forumet og snakker med samboer om babyen osv, men tenker liksom ikke at jeg er gravid, helt merkelig:hilarious: Tiden går raskere og er lettere å ikke fortelle når det er sånn, så det er egentlig ganske greit:D
 
Jeg tar altså dette oppdraget med å få skjult forum blodig alvorlig :angelic: Peiser på med alt jeg har :hilarious: Syns det er veldig kjekt å bli mer og mer kjent med dere ❤
Har merket det ja!:hilarious: kom på to jeg også stoppet det der liksom:hilarious: veldig bra da synes jeg!❤
 
Første runde med mammaklær er bestilt og kommer neste uke, det skal bli digg! :) regner med magen kommer fort også siden dette er femtemann❤

Flere som har kjøpt eller har fra før som dere har begynt å bruke?
Selv om gravidmagen ikke er der, så er det jo allerede ubehagelig med vanlige klær for flesteparten tidlig i graviditeten:)
 
Første runde med mammaklær er bestilt og kommer neste uke, det skal bli digg! :) regner med magen kommer fort også siden dette er femtemann❤

Flere som har kjøpt eller har fra før som dere har begynt å bruke?
Selv om gravidmagen ikke er der, så er det jo allerede ubehagelig med vanlige klær for flesteparten tidlig i graviditeten:)

Jeg trodde faktisk jeg hadde flaks med en pose klær på loftet fra forrige gang, men så viste det seg at jeg ga dem til en venninne som gikk gravid for noen år siden..Er ikke helt klar for å be om dem tilbake enda, for å si det sånn :p

Ellers er jeg "velsignet" med hjemmekontor, så det blir veldig mye treningstøy og oppkneppet bukse :hilarious: starter dagen kjempefint og tenker "yess, i dag kan jeg ha på jeans", og i løpet av 23 minutter er jeg rene varmluftsballongen..! Så da er det kjekt at ingen ser meg. Er vel den eneste fordelen med dette hersens hjemmekontoret :facepalm:

Var ute i går og kjøpte klær til guttungen, og da så jeg så vidt på noen mammaklær, men tror jeg venter litt. Vet ikke hvor fort magen blir stor og da er det dumt å bomme på størrelser. Når det er sagt hadde jeg en fantastisk gravid-jeans forrige gang, og den kunne jeg til og med bruke da stoffet over magen ble så trangt at jeg måtte brette det ned til hofta :hilarious:
 
Sitter hos legen og på venterommet og det romstrerer noe fælt på lufteni magen :hilarious: trur de fleste fekk da med seg :hilarious:
 
Tror også jeg må bestille meg noen mammaklær snart! #trangt
 
Jeg trodde faktisk jeg hadde flaks med en pose klær på loftet fra forrige gang, men så viste det seg at jeg ga dem til en venninne som gikk gravid for noen år siden..Er ikke helt klar for å be om dem tilbake enda, for å si det sånn :p

Ellers er jeg "velsignet" med hjemmekontor, så det blir veldig mye treningstøy og oppkneppet bukse :hilarious: starter dagen kjempefint og tenker "yess, i dag kan jeg ha på jeans", og i løpet av 23 minutter er jeg rene varmluftsballongen..! Så da er det kjekt at ingen ser meg. Er vel den eneste fordelen med dette hersens hjemmekontoret :facepalm:

Var ute i går og kjøpte klær til guttungen, og da så jeg så vidt på noen mammaklær, men tror jeg venter litt. Vet ikke hvor fort magen blir stor og da er det dumt å bomme på størrelser. Når det er sagt hadde jeg en fantastisk gravid-jeans forrige gang, og den kunne jeg til og med bruke da stoffet over magen ble så trangt at jeg måtte brette det ned til hofta :hilarious:
Når jeg er ute blant folk bruker jeg lange skjerf som skjuler magen:p enda godt d ikke er midt på sommeren, hadde sett litt rart ut da:hilarious:

De fleste joggebuksene mine har liksom krympet i vask det siste året, så blir ubehagelige å ha på de å:hilarious:
 
Herreguuuud som jeg gleder meg til å komme meg litt utover i det her gamet!!! Hater disse første ukene hvor man er konstant livredd og stressa for alt som kan gå galt :(
Sååå enig! Kjenner jeg blir sliten av tankene omdagen :shifty: blir godt å komme meg på tul, men det er ikke før slutten av neste uke:wtf:
 
Syns alle har symptomer som ømme bryst, kvalme osv jeg :p jeg har kun litt murringer foreløbig. HVOR BLIR DET AV KVALMEN JEG ER VANDT MED? :hilarious: superstressa og lengter etter kvalmen, noe jeg angrer på når den kommer:wtf:
 
Det har altså ikke gått opp for meg at jeg er gravid, selv med kvalme, tretthet og tett nese. Er inne på forumet og snakker med samboer om babyen osv, men tenker liksom ikke at jeg er gravid, helt merkelig:hilarious: Tiden går raskere og er lettere å ikke fortelle når det er sånn, så det er egentlig ganske greit:D

Det hender jeg glemmer det og :hilarious: Selv om det til tider er mye tankevirksomhet :dead:
 
Det har altså ikke gått opp for meg at jeg er gravid, selv med kvalme, tretthet og tett nese. Er inne på forumet og snakker med samboer om babyen osv, men tenker liksom ikke at jeg er gravid, helt merkelig:hilarious: Tiden går raskere og er lettere å ikke fortelle når det er sånn, så det er egentlig ganske greit:D

Jeg har også litt samme følelsen! Det føles litt uvirkelig :eek:
 
Første runde med mammaklær er bestilt og kommer neste uke, det skal bli digg! :) regner med magen kommer fort også siden dette er femtemann❤

Flere som har kjøpt eller har fra før som dere har begynt å bruke?
Selv om gravidmagen ikke er der, så er det jo allerede ubehagelig med vanlige klær for flesteparten tidlig i graviditeten:)

Jeg har dratt fram mammaklærne fra forrige gang ja :) Måtte gråte en skvett når jeg prøvde ammebhene, har nemlig bare tomme skinnposer nå istedenfor de store fyldige puppene jeg hadde da :hilarious:
 
Syns alle har symptomer som ømme bryst, kvalme osv jeg :p jeg har kun litt murringer foreløbig. HVOR BLIR DET AV KVALMEN JEG ER VANDT MED? :hilarious: superstressa og lengter etter kvalmen, noe jeg angrer på når den kommer:wtf:

Om det er noe trøst så hadde jeg ingen symptomer så tidlig sist, mens nå har jeg en hel haug. Så det kan bare være forskjeller fra gang til gang :)
 
Jeg fikk ordnet time i dag, om 3 uker :arghh::shifty::banghead:
Man føler jo at dagene ikke går :hilarious: jeg går å tripper time etter time og håper dagene skal gå fort, men tvert imot! Det går jo supersakte:arghh: åssen skal jeg holde ut, med dette tankekjøret itillegg:arghh::hilarious:
 
Om det er noe trøst så hadde jeg ingen symptomer så tidlig sist, mens nå har jeg en hel haug. Så det kan bare være forskjeller fra gang til gang :)
Ja jeg husker jo ikke fra de andre gangene hvor tidlig det kom :p men vet at kvalmen kommer i uke 6 da, så jeg må jo bare prøve å nyte det så godt jeg kan :p vil jo ikke være kvalm.. men .. :hilarious:
 
Back
Topp