Skravletråd

Lykkelig.Mamma

Gift med forumet
Novemberlykke 2020
❤Januarlykke 2022❤
Novemberfnuggene 2023
Tenkte vi kunne ha en tråd der vi kunne snakke om alt som skulle falle oss inn, både svangerskapsrelatert og alt mulig annet:happy:
 
Supert :dummy1:
 
Har bestilt meg tidlig ultralyd til jeg er 12+3, gleder meg! Noen andre som også skal på TUL?:D
 
Jeg skal til fastlegen på mandag og be han henvise til tul siden jeg hadde en MA i uke 8 for 2 år siden + at jeg har høyrisiko sv.skap pga bicorn uterus:) så spent på når jeg får time:D
Så bra du får god oppfølging da! Har du noen barn fra før?:happy: Jeg vurderte tul forrige svangerskap men coronaen hadde nettopp startet så jeg kom meg aldri så langt
 
Har bestilt meg tidlig ultralyd til jeg er 12+3, gleder meg! Noen andre som også skal på TUL?:D

ja, tenkte at jeg skulle gå til legen å få henvisning til TUL. Skal bli tett fulgt opp denne gangen siden de to siste svangerskapene endte i MA. Pluss at jern nivået mitt har vært veldig lavt de siste årene etter første MA’en. Har prøvd å få det opp både med tabletter og intravenøst, uten at det har hjelpt veldig lenge.
 
Jeg skal forhåpentligvis innen et par ukers tid. Venter bare på time fra sykehuset disse dager:D har to SA og en MA bak meg, så legen hadde ingen problemer med å henvise videre heldigvis!
Klarer du å vente helt til 12+3?:nailbiting:
Så bra du blir henvist:happy: Håper du får time snart!:D
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, men må nesten:hilarious::hilarious: Koster rundt 2000 for tul siden jeg ikke blir henvist og må bestille selv, så vil jeg få vært rett før vi skal fortelle det til folk:happy:
ja, tenkte at jeg skulle gå til legen å få henvisning til TUL. Skal bli tett fulgt opp denne gangen siden de to siste svangerskapene endte i MA. Pluss at jern nivået mitt har vært veldig lavt de siste årene etter første MA’en. Har prøvd å få det opp både med tabletter og intravenøst, uten at det har hjelpt veldig lenge.
Håper du får time og god oppfølging!!:)
Jeg kommer også til å bestille, men tenker kanskje så tidlig som uke 8, er utålmodig allerede :wacky:
Skjønner deg godt! Jeg har laget nedtelling på tlf og tiden kan ikke gå fort nok:rolleyes::D
Uke 12 er perfekt tidspunkt! Jeg skal når jeg er rundt 7 uker pga IVF :) Og ukentlig etter det frem til uke 13 :)
Har aldri vært på annet ul enn oul i uke 19 så det blir spennende!
For en super oppfølging! Og det må være veldig gøy å få se utviklingen iløpet av så mange uker:joyful::happy:
 
Så bra du blir henvist:happy: Håper du får time snart!:D
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, men må nesten:hilarious::hilarious: Koster rundt 2000 for tul siden jeg ikke blir henvist og må bestille selv, så vil jeg få vært rett før vi skal fortelle det til folk:happy:

Håper du får time og god oppfølging!!:)

Skjønner deg godt! Jeg har laget nedtelling på tlf og tiden kan ikke gå fort nok:rolleyes::D

Har aldri vært på annet ul enn oul i uke 19 så det blir spennende!
For en super oppfølging! Og det må være veldig gøy å få se utviklingen iløpet av så mange uker:joyful::happy:

Ja, jeg er heldig som har en fastlege med ultralydapparat sånn at jeg får roet nervene :)
 
Så bra du blir henvist:happy: Håper du får time snart!:D
Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det, men må nesten:hilarious::hilarious: Koster rundt 2000 for tul siden jeg ikke blir henvist og må bestille selv, så vil jeg få vært rett før vi skal fortelle det til folk:happy:

Håper du får time og god oppfølging!!:)

Skjønner deg godt! Jeg har laget nedtelling på tlf og tiden kan ikke gå fort nok:rolleyes::D

Har aldri vært på annet ul enn oul i uke 19 så det blir spennende!
For en super oppfølging! Og det må være veldig gøy å få se utviklingen iløpet av så mange uker:joyful::happy:

2000,-?! Det var da voldsomt! Jeg gikk til privat GU sist og betalte under 1000-lappen. Er det flere tilbydere i ditt område?
 
Flere som våkner tidlig pga graviditeten? De siste dagene har jeg våknet nesten på slaget klokka 06o_O
 
Har bestilt meg tidlig ultralyd til jeg er 12+3, gleder meg! Noen andre som også skal på TUL?:D

Takk gud for at det ikke bare er jeg som er utålmodig:D Jeg har bestilt time 28.juni, og nå må jeg telle på nytt..

13+1! Er det for seint,tro? Burde jeg tatt det tidligere? Er for øvrig ganske dyrt her også, rundt 1300,-

Ellers er jeg stikk motsatt som deg @bondemamma85 , jeg får ikke sovet nok!
 
Flere som våkner tidlig pga graviditeten? De siste dagene har jeg våknet nesten på slaget klokka 06o_O
Gjorde det forrige svangerskap, og siden jeg nå har en liten som vil opp om morgenen hadde det egentlig ikke gjort noe om jeg gjorde det nå også:rolleyes:
 
Takk gud for at det ikke bare er jeg som er utålmodig:D Jeg har bestilt time 28.juni, og nå må jeg telle på nytt..

13+1! Er det for seint,tro? Burde jeg tatt det tidligere? Er for øvrig ganske dyrt her også, rundt 1300,-

Ellers er jeg stikk motsatt som deg @bondemamma85 , jeg får ikke sovet nok!
Har 24 juni:D Har aldri vært på tul før så ikke helt sikker, vil tro det kommer an på hvorfor man skal.. Jeg skal så vi kan få bekreftet at det er liv og alt er bra før vi skal begynne å fortelle det til folk:happy:
 
Back
Topp