Aah, ja det viktigste er jo liv og helse! Men synd du ikke får det helt som du ønsket. Men derimot veldig fint at du har hatt en fin opplevelse med pks før og at håper du til slutt blir fornøyd med det «valget» legene tar for deg/dere.Jeg hadde pks forrige sv.skap også, og ønsket veldig sterkt å få føde vanlig denne gangen. Jeg er fascinert over hva kvinnekroppen får til, og ville gjerne kjenne rier og oppleve fødsel så jeg vet hva man snakker om. Ble veldig skuffet når legen sa det ikke var mulig, men jeg vet jo at beslutningen blir tatt på grunnlag av liv og helse til baby og meg. Denne gangen vet jeg hva jeg går til, og hadde igrunn en fin opplevelse forrige gang. Men så var det dette med tiden da, for trodde jeg skulle få gå til uke 39, men fikk telefon om å komme inn neste uke til ny undersøkelse og at de trodde baby måtte ut i 36. Ganske stor forskjell på 3 og 6 uker kjenner jeg I tillegg går lille fra å skulle være en av de eldste i klassen til å skulle være den yngste, heiet på 2022-fødsel jeg Men, det blir som det blir, det viktigste er at alt går bra Merker du noe til at det nærmer seg? Her er det blitt veldig langt ned til gulvet og det er sabla stress å få på seg sokker
Men ja, shit. 3 uker er ganske mye forskjell altså Håper det ordner seg for det beste for dere uansett når det blir
Skjønner at du heier på 2022! Jeg selv ønsker bare å blir ferdig med denne graviditeten Men håper jeg slipper julaften
Jeg er desemberbarn selv og ja - det er jo kjipt. Helt til man har fylt 20, så er det digg å være yngst
Enig med at det er langt ned Jeg kjenner det blir tyngre for hver uke nå Tungt å kle 2-åringen, tungt å hente i barnehagen, tungt å stelle henne, tungt å vaske hus… Ja, og i dag overvurderte jeg kroppen igjen. Man tenker jo fort det kun er en mage som er i veien. Men med aktivitet fra 09-19.30 i dag, uten noe særlig hvile - da ga kroppen beskjed Var helt utmattet og magen hadde omtrent konstant kynnere. Så er gjerne et rop om at jeg skal roe litt ned Lettere sagt enn gjort når hodet ikke følger kroppen