Skravletråd

Hvis det er flere som digger salmismøreost så har jeg i dag sendt Mail om den er trygg, dvs pasteurisert etter at salamien er puttet oppi, og ja det er den :hilarious: så helt trygg!

noen som har smakt den nye kokte salamien? Og er den god?

mvh salami4ever:Heartred
 
Hvis det er flere som digger salmismøreost så har jeg i dag sendt Mail om den er trygg, dvs pasteurisert etter at salamien er puttet oppi, og ja det er den :hilarious: så helt trygg!

noen som har smakt den nye kokte salamien? Og er den god?

mvh salami4ever:Heartred
Den kokte Salamien er god ♥️ :)
 
Hvis det er flere som digger salmismøreost så har jeg i dag sendt Mail om den er trygg, dvs pasteurisert etter at salamien er puttet oppi, og ja det er den :hilarious: så helt trygg!

noen som har smakt den nye kokte salamien? Og er den god?

mvh salami4ever:Heartred

Den kokte salamien er en skam :hilarious: Jeg grein sist gang jeg var gravid og smakte på den :angelic:
 
Første dag på kontoret siden jeg testa positivt og jeg holder på å boble over :hilarious: planen er å ikke fortelle før etter OUL. Bra det er 4 uker sommerferie innimellom der..
Her gikk det ikke 5 min engang fra jeg gikk inn døra til alle på vakta visste det:hilarious: (måtte gå midt i rapporten for å kaste opp da:depressed:) Og nå vet sjefen det også:hilarious: Men har klart å holde det hemmelig til alle i familien og er superstolt over det:p
 
Vurderer å legge ut huset for salg altså! Hver eneste krik og krok stinker stekeos fra kjøttkakemiddagen, og det går ikke bort! Vurderer å slå opp telt i hagen. Herregud, jeg krekes :hungover:
 
Vurderer å legge ut huset for salg altså! Hver eneste krik og krok stinker stekeos fra kjøttkakemiddagen, og det går ikke bort! Vurderer å slå opp telt i hagen. Herregud, jeg krekes :hungover:
Ååååh middagslukt er DØDEN som gravid!!!
 
Ååååh middagslukt er DØDEN som gravid!!!

Ja fy fader. De hadde spist kokt torsk i barnehagen til guttungen i dag. Trenger jeg å si mer egentlig? :hilarious: Holdt på å spy i garderoben når jeg kom for å hente han.
 
Da nærmer det seg nok en natt. Måtte bare poste denne her for passer så inn til mange av de samtalene som har vært her inne:joyful:
Håper alle får en god natt:Heartred
upload_2021-5-19_21-42-42.jpeg
 
Ja fy fader. De hadde spist kokt torsk i barnehagen til guttungen i dag. Trenger jeg å si mer egentlig? :hilarious: Holdt på å spy i garderoben når jeg kom for å hente han.
Ved forrige svangerskap kunne jeg knapt hente i bhg på det verste. Den der deilige miksen av vått regntøy, leverpostei og promp tok knekken på meg :hilarious: klarte heller ikke «barnehagelukta» som satt i klærne til gutten. Måtte fullskiftes straks han kom inn døra
 
Ved forrige svangerskap kunne jeg knapt hente i bhg på det verste. Den der deilige miksen av vått regntøy, leverpostei og promp tok knekken på meg :hilarious: klarte heller ikke «barnehagelukta» som satt i klærne til gutten. Måtte fullskiftes straks han kom inn døra

Åh fydda :yuck:
 
hCG på 288 14dpo, håper det er innafor normalen og at neste prøve viser fin stigning :smiley-angelic001
Forrige graviditet var stigningen dårlig, og det endte i MA.

Men det skal IKKE skje denne gangen ♥️
 
hCG på 288 14dpo, håper det er innafor normalen og at neste prøve viser fin stigning :smiley-angelic001
Forrige graviditet var stigningen dårlig, og det endte i MA.

Men det skal IKKE skje denne gangen ♥️

Min klinikk sier at alt over 75 når du er 14 dpo er innafor :) Dette skal gå bra ❤
 
Er jeg den eneste som prøver å vugge babyen i søvn når jeg har lagt meg fordi han er så aktiv at du ikke får sove?:rolleyes:
 
Skal vi få litt liv i skravletråden igjen?:)
 
Sitter å ser "Jordmødrene" på NRK. Griner av introen :p
 
En svært aktiv gutt i magen i kveld:dance018:excited001. Sparker fra i ribbeina og får fart ned i livmorhalsen og blæra:schocked028.
 
Back
Topp