Skravletråd

Hvis det er flere som digger salmismøreost så har jeg i dag sendt Mail om den er trygg, dvs pasteurisert etter at salamien er puttet oppi, og ja det er den :hilarious: så helt trygg!

noen som har smakt den nye kokte salamien? Og er den god?

mvh salami4ever:Heartred

Hvis det er flere som digger salmismøreost så har jeg i dag sendt Mail om den er trygg, dvs pasteurisert etter at salamien er puttet oppi, og ja det er den :hilarious: så helt trygg!

Den kokte Salamien er god ♥️ :)

Den kokte salamien er en skam :hilarious: Jeg grein sist gang jeg var gravid og smakte på den :angelic:

Første dag på kontoret siden jeg testa positivt og jeg holder på å boble over :hilarious: planen er å ikke fortelle før etter OUL. Bra det er 4 uker sommerferie innimellom der..
Her gikk det ikke 5 min engang fra jeg gikk inn døra til alle på vakta visste det:hilarious: (måtte gå midt i rapporten for å kaste opp da:depressed:) Og nå vet sjefen det også:hilarious: Men har klart å holde det hemmelig til alle i familien og er superstolt over det:p

Vurderer å legge ut huset for salg altså! Hver eneste krik og krok stinker stekeos fra kjøttkakemiddagen, og det går ikke bort! Vurderer å slå opp telt i hagen. Herregud, jeg krekes :hungover:

Vurderer å legge ut huset for salg altså! Hver eneste krik og krok stinker stekeos fra kjøttkakemiddagen, og det går ikke bort! Vurderer å slå opp telt i hagen. Herregud, jeg krekes :hungover:
Ååååh middagslukt er DØDEN som gravid!!!

Da nærmer det seg nok en natt. Måtte bare poste denne her for passer så inn til mange av de samtalene som har vært her inne:joyful:
Håper alle får en god natt:Heartred
upload_2021-5-19_21-42-42.jpeg

Ja fy fader. De hadde spist kokt torsk i barnehagen til guttungen i dag. Trenger jeg å si mer egentlig? :hilarious: Holdt på å spy i garderoben når jeg kom for å hente han.
Ved forrige svangerskap kunne jeg knapt hente i bhg på det verste. Den der deilige miksen av vått regntøy, leverpostei og promp tok knekken på meg :hilarious: klarte heller ikke «barnehagelukta» som satt i klærne til gutten. Måtte fullskiftes straks han kom inn døra

Ved forrige svangerskap kunne jeg knapt hente i bhg på det verste. Den der deilige miksen av vått regntøy, leverpostei og promp tok knekken på meg :hilarious: klarte heller ikke «barnehagelukta» som satt i klærne til gutten. Måtte fullskiftes straks han kom inn døra

Åh fydda :yuck:

hCG på 288 14dpo, håper det er innafor normalen og at neste prøve viser fin stigning :smiley-angelic001
Forrige graviditet var stigningen dårlig, og det endte i MA.

Men det skal IKKE skje denne gangen ♥️

hCG på 288 14dpo, håper det er innafor normalen og at neste prøve viser fin stigning :smiley-angelic001
Forrige graviditet var stigningen dårlig, og det endte i MA.

Men det skal IKKE skje denne gangen ♥️

Min klinikk sier at alt over 75 når du er 14 dpo er innafor :) Dette skal gå bra ❤

Er jeg den eneste som prøver å vugge babyen i søvn når jeg har lagt meg fordi han er så aktiv at du ikke får sove?:rolleyes:

Skal vi få litt liv i skravletråden igjen?:)

Sitter å ser "Jordmødrene" på NRK. Griner av introen :p

En svært aktiv gutt i magen i kveld:dance018:excited001. Sparker fra i ribbeina og får fart ned i livmorhalsen og blæra:schocked028.

Back
Topp