Skravletråd

Nope, klinikken sa på en måte at de som skal følge meg opp her hjemme får bestemme... Syns det var veldig merkelig, men jeg tror jeg uansett skal ringe klinikken i morgen for å si at jeg må ha ny resept, også får jeg høre på tul om de har noen tanker angående når jeg bør slutte, og hvis ikke så tar jeg det med fastlegen min.

ååå så trist å høre :( Skjønner godt at du vil gå på det til uke 12 da... Mener det står i mine papirer at jeg skal gå på progesteron ut uke 10, og at jeg må trappe ned.. Likte ikke lutinus jeg heller :wtf:

Okei, merkelig at ikke klinikken har noen plan når det gjelder Prednisolon. Spesielt siden kroppen kan få en reaksjon om man stopper direkte på dem. Håper du finner ut av noe :)
 
Mamma sa i dag at hun tror jeg er gravid igjen, for jeg spiste mer enn normalt:rolleyes::hilarious:

Blei avslørt i dag eg og...spiste ingen spekemat og når søstera mi sa at ho håpte at da tok laaaaang tid før eg blei gravid(for då kunne vi være gravid samtidig) så hadde eg vist hatt et lurt smil:facepalm: Jaja...dei viste jo at vi prøvde så....
 
Idag har jeg spist så sykt mye:hilarious::hilarious::hilarious: frokost...softis, kaffe og kake i formiddag...så når vi kom hjem (2 timer før vi skulle på middag) ble jeg så syyyyykt sulten, måtte spise 1,5 brødskive...så middag hos sviger, spiste for mye av den...så kake til dessert:hilarious::hilarious: her helt pumpa ikveld, gleder meg bare til å legge meg...kan ikke fortsette i samme leia nei:hungover:

jeg misunner deg for at du i det hele tatt orker å spise :depressed:
Lov å kose seg!! :happy:
 
Blei avslørt i dag eg og...spiste ingen spekemat og når søstera mi sa at ho håpte at da tok laaaaang tid før eg blei gravid(for då kunne vi være gravid samtidig) så hadde eg vist hatt et lurt smil:facepalm: Jaja...dei viste jo at vi prøvde så....
Jeg bare lo det bort:hilarious:
 
Hcg
3+4: 12
4+4: 632

Legen mente det var bra, jeg har ingen aning men stoler på han:p
 
Hvor tidlig drar dere på ultralyd?
 
jeg skal 8+6.
Jeg skal 12+3, skulle gjerne vært en gang tidligere også, men går privat og det blir så dyrt:shifty:

Okei, dere går ikke tidligere nei. Er bare jeg som har fryktelig lyst til å gå i uke 6 :p

Var der i uke 6 forrige graviditet, og da så/hørte vi hjertet ♥️ dessverre var det stoppet ved neste kontroll to uker etter.

Føler jeg har behov for å gå til UL hver uke frem til uke 12, da jeg er så redd for en ny MA :/
 
Vært på ul i dag, satt litt tilbake men vi så hjerteslagene fint. 5+6 i dag :)
 
Okei, dere går ikke tidligere nei. Er bare jeg som har fryktelig lyst til å gå i uke 6 :p

Var der i uke 6 forrige graviditet, og da så/hørte vi hjertet ♥️ dessverre var det stoppet ved neste kontroll to uker etter.

Føler jeg har behov for å gå til UL hver uke frem til uke 12, da jeg er så redd for en ny MA :/

Jeg forstår godt at du er engstelig!

jeg er 7+1 idag og gleder meg stort til TUL som er når jeg er 12+0. Selv om jeg hadde hatt en TUL nå vet jeg med meg selv at jeg ikke hadde fått ro i sjelen før 1.tri er overstått og alt fremdeles er bra. Er rett og slett bekymret for falsk trygghet.

men hvis du har råd og vet at det hjelper for deg å ta en TUL allerede,så synes jeg du skal gjøre det ☺️
 
Okei, dere går ikke tidligere nei. Er bare jeg som har fryktelig lyst til å gå i uke 6 :p

Var der i uke 6 forrige graviditet, og da så/hørte vi hjertet ♥️ dessverre var det stoppet ved neste kontroll to uker etter.

Føler jeg har behov for å gå til UL hver uke frem til uke 12, da jeg er så redd for en ny MA :/

Nei, føler ikke det er vits før. Tok uke 6 sist og alt såg fint ut. Men hjertet har sluttet i uke 10-11. så no tror jeg de skal følge meg opp så tett opptil der jeg mister hver gang for å se om de kan se noe avvik.
 
Da sykemeldte legen meg i 2,5 uke. Skal bli godt å prøve å hente seg litt inn mens ungene er i Bhg. Bare å vente i spenning på tidlig ul
 
Fikk positive prøvesvar i dag! Bekrefter at det var liv før helga i alle fall:Heartred
 
Herlighet jeg er sååå sliten av denne kvalmen nå. Håper ukene kan gå litt fortere :arghh: kaster opp og sover, eneste jeg gjør:arghh:
 
Første dag på kontoret siden jeg testa positivt og jeg holder på å boble over :hilarious: planen er å ikke fortelle før etter OUL. Bra det er 4 uker sommerferie innimellom der..
 
Back
Topp