6+0 i dag, da er jeg halvveis til 12-ukeren. Husker jeg slappet veldig av og syns tiden begynte å gå fortere etter 12 uker sist. Noen som har vært på tidlig ul enda?
Nei, men skal på fredag! Når skal du??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6+0 i dag, da er jeg halvveis til 12-ukeren. Husker jeg slappet veldig av og syns tiden begynte å gå fortere etter 12 uker sist. Noen som har vært på tidlig ul enda?
02.06, som er en halv evighet til. Tror jeg snart bekymrer denne spiren tvers ut av livmoren, så vurderer å booke volvat på tirsdag for å få fred.
Ble det opprettet skjult forum forresten? Hvordan kan man bli med der evt?
Da må jeg henge i litt tror jeg, men er det innlegg i selve gruppen eller på forumet generelt? Jeg er ganske urutinert på dette merker jeg. Godt å ha noen som er akkurat samme sted som en selv, med bekymringer og tanker og denslags, selv om jeg ikke ønsker noen mitt stressnivå akkurat nåååå jeg er akkurat på samme viset, er så bekymra Stemmer for at du booker time på tirsdag!
Mener jeg leste at de skulle opprette skjult den 18. mai også må man ha postet x-antall innlegg for å være med.. tror det var 50?!
Da må jeg henge i litt tror jeg, men er det innlegg i selve gruppen eller på forumet generelt? Jeg er ganske urutinert på dette merker jeg. Godt å ha noen som er akkurat samme sted som en selv, med bekymringer og tanker og denslags, selv om jeg ikke ønsker noen mitt stressnivå akkurat nå
Ble det opprettet skjult forum forresten? Hvordan kan man bli med der evt?
Skulle akkurat skrive om det jeg og da skjer det ting liksom!!Jeg så det jeg også, så gøy
Flere som har tatt hCG måling hos legen tidlig i svangerskapet? Hadde dårlig økning forrige gang, og det endte i MA, så vurderer å måle denne uken for å se at ting går riktig vei.
Flere som har tatt hCG måling hos legen tidlig i svangerskapet? Hadde dårlig økning forrige gang, og det endte i MA, så vurderer å måle denne uken for å se at ting går riktig vei.
Så bra at du hadde en god hCG måling denne gangenJa pga ivf!
Jeg hadde også dårlig økning forrige gang, og det endte i SA.
Denne gangen var klinikken fornøyd med den ene hcg målingen jeg gjorde, så trengte ikke ta enda en!
Hva kan det hende du tar en gang i uken? Og hvor lenge skal du gjøre det?jeg har ikke målt tidligere svangerskap, men tar en gang i uken dette svangerskapet. Hadde bra stigning nå sist
Hva kan det hende du tar en gang i uken? Og hvor lenge skal du gjøre det?
legen sa til max uke 9. for da flatet ofte hcg’en ut. Men det er helt greit, for uke 8+6 skal jeg på første tul. Så tenker at denne og neste uke blir siste hcg prøve.
Hcg’en min var:
4+3 = 446
5+2 = 5572
Det så jo veldig bra ut da
Idag har jeg spist så sykt mye frokost...softis, kaffe og kake i formiddag...så når vi kom hjem (2 timer før vi skulle på middag) ble jeg så syyyyykt sulten, måtte spise 1,5 brødskive...så middag hos sviger, spiste for mye av den...så kake til dessert her helt pumpa ikveld, gleder meg bare til å legge meg...kan ikke fortsette i samme leia neiMamma sa i dag at hun tror jeg er gravid igjen, for jeg spiste mer enn normalt
Så bra at du hadde en god hCG måling denne gangen
Jeg er jo også innenfor IVF systemet, og ble gravid på en pause syklus nå. Tenker å be om hCG måling og tidlig UL i uke 6. Vil også gjerne ha hyppige UL kontroller frem til uke 12, men er usikker på om jeg "får lov" til det av klinikken.