Skravletråd

Har tatt ny test som fortsatt viser økning og økning av gravidsymptomer, så gruer meg til jeg får svar på hcgprøven jeg tok i går:nailbiting: Hvis jeg ikke er gravid, så er det veldig tydelig at kroppen ikke har fått med seg hva som har skjedd for å si det sånn..
 
Gleder meg til å bestille time til 12-ukerskontroll og TUL på mandag :) tror jeg skal gå for tul i uke 10-11 om jeg klarer vente så lenge :angelic:
 
Tidlig ultralyd på tirsdagskvelden <3
Matte-eksamen onsdagsmorgen:nailbiting:
 
Gleder meg til å bestille time til 12-ukerskontroll og TUL på mandag :) tror jeg skal gå for tul i uke 10-11 om jeg klarer vente så lenge :angelic:
Så spennende! Jeg har fått 12-ukers kontroll 7.juli og har en gynekologtime når jeg er 9 pluss ett eller annet. Så den bare går jeg på, han skal ta UL av eggstokkene mine så regner med jeg får en liten titt samtidig:happy:
Men jeg hadde veldig lyst å se hjerte slå før den tid:rolleyes: Får se om jeg holder ut:hilarious: Har to venninner som er gravid nå også og de er såååå tålmodig i forhold til meg!! De skjønner ikke min utålmodighet. Tørr ikke fortelle om 80% av testene jeg har svidd av engang:hilarious: Hun ene ble sjokkert over at jeg har tatt flere strimmeltester dager etter første positive :hilarious: Hun skulle bare visst:bag::bag::bag::bag: Godt jeg har dere ass!
Og ikke er de på forumet heller :rolleyes: Hvordan overlever man!:p
 
Så spennende! Jeg har fått 12-ukers kontroll 7.juli og har en gynekologtime når jeg er 9 pluss ett eller annet. Så den bare går jeg på, han skal ta UL av eggstokkene mine så regner med jeg får en liten titt samtidig:happy:
Men jeg hadde veldig lyst å se hjerte slå før den tid:rolleyes: Får se om jeg holder ut:hilarious: Har to venninner som er gravid nå også og de er såååå tålmodig i forhold til meg!! De skjønner ikke min utålmodighet. Tørr ikke fortelle om 80% av testene jeg har svidd av engang:hilarious: Hun ene ble sjokkert over at jeg har tatt flere strimmeltester dager etter første positive :hilarious: Hun skulle bare visst:bag::bag::bag::bag: Godt jeg har dere ass!
Og ikke er de på forumet heller :rolleyes: Hvordan overlever man!:p
Haha! Ja herregud om folk hadde visst.. jeg skjønner ikke folk som klarer å være så tålmodig.. men heldig som har nære venninner som er gravid! Her viker det som de fleste har slått seg til ro med to. Har ei venninne med termin i september, da. Men håper det åpenbarer seg litt fler etterhvert :angelic: jeg er 12+0 13.juli og er på ferie da så håper på å få unna første kontroll før det!
 
Haha! Ja herregud om folk hadde visst.. jeg skjønner ikke folk som klarer å være så tålmodig.. men heldig som har nære venninner som er gravid! Her viker det som de fleste har slått seg til ro med to. Har ei venninne med termin i september, da. Men håper det åpenbarer seg litt fler etterhvert :angelic: jeg er 12+0 13.juli og er på ferie da så håper på å få unna første kontroll før det!
Ja, det er virkelig babyboom her for tiden! Kjenner 10 stk som skal ha nr 1 og en som skal ha nr 2 i 2021:hilarious:
Men mine to næreste venninner skal ha i sept og okt:angelic: Det føles lenge mellom termin nå, men når de blir 2-3 år er de jo veldig nære i alder. Og vi får litt permisjon sammen:angelic::angelic::happy:

Ååå, ja det skader vel ikke å ta kontrollen litt tidligere?
 
Og der begynte kvalmen og oppkast for fullt :depressed:
 
Ugh... føler med deg :Heartred
Her kjenner jeg at kvalmen kommer krypende, litt mer for hver dag som går.. er bare å stålsette seg :hungover:

eg har vært så fin heilt fram te i dag. Ingen uggenhet. Men i dag kom da kasta øve meg. Då e da berre å stålsette seg ja for mange uker fremover
 
Pleier å slå meg ut på den tida og.. som Lyn fra klar himmel

ja, dette var ekstremt. Husker ikke når jeg starta med de to jeg har. Men kom ganske tidlig de to andre (MA). Men husker jeg holdt på til uke 22 med ene og 25 med andre. Så bli noen lange uker :confused:
 
eg har vært så fin heilt fram te i dag. Ingen uggenhet. Men i dag kom da kasta øve meg. Då e da berre å stålsette seg ja for mange uker fremover

Huff, hadde håpet nesten at jeg kanskje slipper unna siden jeg ennå ikke har kjent noe tegn til det (5+4), men ser den dukker opp ganske brått hos de fleste, sånn som hos deg, så jeg får vel bare stålsett meg for uken som kommer nå. Håper du finner noe lindring innimellom, er jo så fryktelig ubehagelig å gå rundt å være kvalm:Heartred
 
Hatt besøk av 3 uker gammel baby i dag:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: Så deilig liten baby. Gleder meg:angelic:
 
6+0 i dag, da er jeg halvveis til 12-ukeren. Husker jeg slappet veldig av og syns tiden begynte å gå fortere etter 12 uker sist. Noen som har vært på tidlig ul enda?
 
Back
Topp