Skravletråd

Kvalmen har slått inn litt mer nå, heldigvis ikke så mye som hos noen av dere andre, men det kjennes konstant. Mer når jeg blir sulten.

Måtte innom en butikk på vei hjem fra jobb fordi jeg måtte ha iskald cola zero for å roe magen litt, kom ut igjen med browniebites, rosinboller og tortillachips - i tillegg til colaen min :hilarious:
 
Nå som vi har bikket 5000 innlegg - hvordan går vi frem for å lage skjult forum for Januar2021? :)
 
HEI! jeg er med ennå, om noen har savna meg:hilarious: har bare vært litt stille, da fokuset har vært på andre ting enn mobilen de siste dagene...:rolleyes: lillemor begynte å kaste opp torsdagkveld, og holdt det gående uttover natta til fredag. :( ble en tur til legevakt, og videre til sykehuset i helga som var. Siden hun har vannhode og innlagt shunt, og oppkast + økt søvnbehov/slapp er symptomer på shuntsvikt, ble vi naturlig nok redde. Var inneliggende hele helga, shunt sjekka og funnet ok! Lillemor hadde klart å få seg en dobbelsidig ørebetennelse, stakkar! :sorry: men med behandling av den, ble formen stigende, og jenta seg selv igjen:p ellers er formen på mor topp, bortsett fra kvalme:hilarious: så fort jeg kjenner antydning til sult, blir jeg kvalm:inpain: men men:hilarious: er nå 6+4 ca, og skal til første jordmortime 18.05:smug:
 
Altså, INGENTING hjelper mot ulvehungeren! Jeg er konstant sulten og blir mer kvalm av å være sulten :p er sulten igjen med engang jeg er ferdig å spise :hilarious:
 
Med engang barna kommer hjem fra bhg og det blir bråk så starter spyingen:wtf: takler ikke støy og mye som skjer rundt meg, da vrenger det seg i magen med engang:arghh: hadde glemt hvor trist og ensomt dette er.. altfor mange uker igjen med kvalme:arghh:
 
Med engang barna kommer hjem fra bhg og det blir bråk så starter spyingen:wtf: takler ikke støy og mye som skjer rundt meg, da vrenger det seg i magen med engang:arghh: hadde glemt hvor trist og ensomt dette er.. altfor mange uker igjen med kvalme:arghh:

Så kjedelig! Det er utrolig slitsomt mens det står på,og så all ventingen før stormen i tillegg.. Skjønner deg godt!
 
Med engang barna kommer hjem fra bhg og det blir bråk så starter spyingen:wtf: takler ikke støy og mye som skjer rundt meg, da vrenger det seg i magen med engang:arghh: hadde glemt hvor trist og ensomt dette er.. altfor mange uker igjen med kvalme:arghh:
:Heartred:Heartred
 
Med engang barna kommer hjem fra bhg og det blir bråk så starter spyingen:wtf: takler ikke støy og mye som skjer rundt meg, da vrenger det seg i magen med engang:arghh: hadde glemt hvor trist og ensomt dette er.. altfor mange uker igjen med kvalme:arghh:

Huff, så fælt å ha det slik ❤❤❤
 
Aaah, så deilig med en litt mildere kvalme litt utpå formiddagen! Hive innpå med mat og drikke da! :p er vel ikke mange dagene igjen nå før jeg ikke har noen bra periode iløpet av dagen/døgnet:wtf:
Når har du blitt sånn skikkelig dårlig de andre gangene?
 
Med engang barna kommer hjem fra bhg og det blir bråk så starter spyingen:wtf: takler ikke støy og mye som skjer rundt meg, da vrenger det seg i magen med engang:arghh: hadde glemt hvor trist og ensomt dette er.. altfor mange uker igjen med kvalme:arghh:
Helt forferdelig å ha det sånn. Virkelig godt det kommer et lite vesen som er verdt det på slutten :dummy::dummy1:
 
Jeg er så lei av denne intense angsten for å miste!!!!! Har ikke ultralyd før om 12 dager, uten noen som helst mulighet for å flytte på timen. Jeg går og kjenner etter hele tiden. Har jeg kanskje litt mindre ømme bryster i dag? Hvorfor er jeg ikke kvalm? Er det egentlig ingenting i magen? Det er SÅ vondt å ha det sånn, og jeg klarer ikke å slappe av :( Blæh, sorry for negativitet. Men jeg holder altså på å bli oppspist av denne frykten.
 
Jeg er så lei av denne intense angsten for å miste!!!!! Har ikke ultralyd før om 12 dager, uten noen som helst mulighet for å flytte på timen. Jeg går og kjenner etter hele tiden. Har jeg kanskje litt mindre ømme bryster i dag? Hvorfor er jeg ikke kvalm? Er det egentlig ingenting i magen? Det er SÅ vondt å ha det sånn, og jeg klarer ikke å slappe av :( Blæh, sorry for negativitet. Men jeg holder altså på å bli oppspist av denne frykten.
Kjenner godt til å ha det sånn :( det er ikke gøy, og det er veldig slitsom :( alt er nok helt fint, og du vil nok roe deg etter ultralyden :) evnt kan du jo ta blodprøve hos legen å se at hcg stiger, det er jo et godt tegn det også :)
 
Kjenner godt til å ha det sånn :( det er ikke gøy, og det er veldig slitsom :( alt er nok helt fint, og du vil nok roe deg etter ultralyden :) evnt kan du jo ta blodprøve hos legen å se at hcg stiger, det er jo et godt tegn det også :)

Ja, jeg tror også at jeg kommer til å slappe av etter første UL. Det gjorde jeg sist i hvert fall! :) Men du vet, man har en særegen evne til å torturere seg selv med vonde tanker mens man går og venter. HCG prøve har jeg bestemt meg for å holde meg unna for å slippe å sammenligne med andre og henge meg opp i tall. Hadde nok bare blitt mer stressa dessverre :(
 
Jeg er så lei av denne intense angsten for å miste!!!!! Har ikke ultralyd før om 12 dager, uten noen som helst mulighet for å flytte på timen. Jeg går og kjenner etter hele tiden. Har jeg kanskje litt mindre ømme bryster i dag? Hvorfor er jeg ikke kvalm? Er det egentlig ingenting i magen? Det er SÅ vondt å ha det sånn, og jeg klarer ikke å slappe av :( Blæh, sorry for negativitet. Men jeg holder altså på å bli oppspist av denne frykten.

har det helt likt her. Men jeg har prøvd å tenke nå at jeg gjør alt jeg kan for at det skal gå bra med den lille i magen. Og mer kan jeg ikke gjøre. Jeg fikk ikke tul før om 22 dager. Vurderte en privat i mellomtiden, men det blir så kort tid mellom hver da. Jeg har heller ikke mye kvalme, bare om jeg ikke spiser da jeg blir sulten. Og puppene er ikke veldig ømme. Så kjenner veldig godt igjen følelsen du går med.
 
Ja, jeg tror også at jeg kommer til å slappe av etter første UL. Det gjorde jeg sist i hvert fall! :) Men du vet, man har en særegen evne til å torturere seg selv med vonde tanker mens man går og venter. HCG prøve har jeg bestemt meg for å holde meg unna for å slippe å sammenligne med andre og henge meg opp i tall. Hadde nok bare blitt mer stressa dessverre :(
Huff ja jeg kjenner til det, jeg er en som overtenker alt. Håper dagene går fort for deg så du kommer deg fort til ultralyd :)
 
har det helt likt her. Men jeg har prøvd å tenke nå at jeg gjør alt jeg kan for at det skal gå bra med den lille i magen. Og mer kan jeg ikke gjøre. Jeg fikk ikke tul før om 22 dager. Vurderte en privat i mellomtiden, men det blir så kort tid mellom hver da. Jeg har heller ikke mye kvalme, bare om jeg ikke spiser da jeg blir sulten. Og puppene er ikke veldig ømme. Så kjenner veldig godt igjen følelsen du går med.

Tusen takk, det hjelper veldig å høre at andre også har det slik, selv om jeg skulle ønske at ingen hadde det sånn! ❤ Så dumt at det er så "lenge" til din ultralyd. Håper at ventetiden ikke blir lang og tøff ❤ Jeg prøver også å tenke slik som du, at det er ikke mer jeg kan gjøre nå. At jeg bekymrer meg vil jo uansett ikke påvirke utfallet, og det er jo best for psyken om jeg bare kan akseptere at dette er utenfor min kontroll. Men alle de fæle tankene kommer stadig snikende...
 
Back
Topp