Skravletråd

Godt jeg ikke er alene om brusen. Har lest meg opp da, så kan drikke noen bokser før jeg er i nærheten av 200mg koffein da, siden jeg ikke liker kaffe eller te :happy:
Har aldri skjønt de som sier "gå og drikk litt vann" hvis man sier man er kvalm :meh:
Drikker ikke kaffe eller te jeg heller. Tenker det går helt fint jeg, det er jo store mengder som skal til for at det ikke er bra :)
 
Her frister ikke Big Mac engang,selv ikke med sylteagurk som jeg for øvrig også er stor fan av :D

Den ungen her bør være fryktelig søt,for å si det sånn :hungover::hilarious:
 
Sååååååå hærlig at vår golden retriever Buddy stiller seg opp rett fremfor meg å kaster opp:wtf: DEN lukta og lyden:hungover::hungover: heldigvis hoppet sambo opp og tok det med det samme....gughhhh
 
Ja, så om noen vet hvilken type de bruker på mæccern så let me know!:hilarious::hilarious::hilarious:

Hver gang jeg kjøper til hjemmebruk kjøper jeg pariseragurk, søt type,men den de bruker er mye surere.

så jeg ville prøvd meg på den som bare heter «Skivede agurker» eller lignende!
 
Hver gang jeg kjøper til hjemmebruk kjøper jeg pariseragurk, søt type,men den de bruker er mye surere.

så jeg ville prøvd meg på den som bare heter «Skivede agurker» eller lignende!
Har prøvd å funnet den før, men har ikke lyktes så langt - må være rett merke, så håper noen vet:rolleyes::hilarious:
 
Åh fytti rakkern, i dag våkna jeg og var så kvalm at jeg holdt på å krepere!!!!!!! Skulle pusse tennene, men endte opp med å spy i vasken :hungover:
 
8004191E-FE59-46B7-8F73-01A99EBD836D.jpeg

50 innlegg igjen bare. I dag blir det skjult :D
 
Back
Topp