Dette må jo bare gå bra! Du har symptomer og det er et veldig godt tegn. Sannsynligheten for at det går bra er MYE større enn at det ikke skal gå bra. Heier på spiren
Tusen takk, trengte å høre det ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette må jo bare gå bra! Du har symptomer og det er et veldig godt tegn. Sannsynligheten for at det går bra er MYE større enn at det ikke skal gå bra. Heier på spiren
Snart 4500 innlegg
Fått innkalling til ultralyd på sykehuset om 2 uker nå, og jeg skal jo på fredag privat kunne avbestilt den på fredag men nå er jeg jo så spent
Ja jeg må jo detHehe, hadde beholdt den på fredag også om det var meg
Jeg spiste også potetgull til frokostKan ikke si det var noe gøy å skifte bleie på lille i dag Potetgull og cola er vell helt grei frokost?
Godt å høre det ikke bare er meg!Jeg spiste også potetgull til frokost
Ååh herlig det skal jeg ha i dag vertfall vært så kvalm i hele dag og knaska grove knekkebrød i bøtter og spann, men nå er det ingen ting annet en mc donals som fristerMcdonalds andre gang på under en uke rart at det frister når jeg er kvalm egentlig
Ja det er merkelig det der, cheeseburger på mcdonalds frister ofte omdagen merker jeg når værste kvalmen er over så frister det vel igjen resten av svangerskapetÅåh herlig det skal jeg ha i dag vertfall vært så kvalm i hele dag og knaska grove knekkebrød i bøtter og spann, men nå er det ingen ting annet en mc donals som frister
Flere som ikke takler vann nå? Jeg klarer bare å drikke brus
Jeg drakk mye pepsi med de to andre, klarte ikke få i meg noe annet. Vann trigger kvalmen her ogsåBegynner å helle mer mot cola zeroen nå, som man ikke kan ha for mye av. Føler ofte vann kan trigge kvalmen enda mer.
Jeg drakk mye pepsi med de to andre, klarte ikke få i meg noe annet. Vann trigger kvalmen her også
Å gurimalla! Jeg nesten kaster opp av fisk og sjømat! Hilsen hun som skal kjøre 45 min til McDonald's fordi hun liker så himla godt sylteagurken deresSer dere har dilla på McDonald’s, noe jeg regner med kommer hos meg og etterhvert, men akkurat nå er det stekt torskeloin som gjelder! Haha, hvem får dilla på FISK?!