Skravletråd

det var grunnen til at vi fortalte også.

Gratulerer så mye,gikk det bra? :)

Ja, bare vill jubel ❤ Har et familiemedlem som syns det var litt tøft da de sleit med å få barn selv og endte opp med å adoptere. Merket at hun kjempet hardt med seg selv ❤ Men når jeg fortalte om veien vår hit ble det litt lettere for henne, hun forsto godt hva vi har vært gjennom!
 
Så koselig! :love7 Vurderer selv å ta frem gravidbuksene. Er bare oppblåst, men ser jo ut som jeg er gravid i 3-4 måned :joyful:
Hvor lenge er det «vanlig» at man er så oppblåst egentlig? Føler meg sorekkeklar allerede :dead:
 
Jeg får sånne ekstreme bølger med angst for å miste kastet over meg fra tid til annen. Har brukt siste halvtimen på å gråte og være redd. Slitsomt.
 
Jeg får sånne ekstreme bølger med angst for å miste kastet over meg fra tid til annen. Har brukt siste halvtimen på å gråte og være redd. Slitsomt.

Du er ikke alene! Hele kvelder blir ødelagt av voldsom angst og en spiral jeg ikke kommer meg utav igjen.
 
Bor i blokk, det driter naboen i, tar seg en joggetur på mølla hver kveld på denne tiden. Klikker snart av *dunk, dunk, dunk *. Om jeg bare hadde klart å lokalisere lyden :banghead:
 
Jeg får sånne ekstreme bølger med angst for å miste kastet over meg fra tid til annen. Har brukt siste halvtimen på å gråte og være redd. Slitsomt.

Huff så slitsomt å ha det sånn! Det er helt sikkert ingen grunn til det, men det er ikke noe ålreit mens det står på. Sender deg mange gode tanker :Heartred
 
Hvor tidlig begynte trettheten for dere?

Merket et betydelig lavere energinivå ca 4-5 dager før IKM, men tenkte ikke så mye over det da disse siste dagene i syklusen alltid er slik for meg. Men denne uendelige sliten-heten som overtar hele dagen min nå har jeg hatt i kanskje en ukes tid, er 6+0 i dag.
 
Merkelig følelse, har spist meg STAPPmett på bakt potet, men samtidig er jeg sulten.. hvor rart er ikke det? Å føle seg stappa og sulten på samme tid.. :hilarious:

Det er helt merkelig! Synes ikke jeg kan spise spesielt mye før jeg er sprekkmett, men så går det en time eller to før ulvehungeren tar fullstendig over, og da har jeg 26 sekunder på å spise før kvalmen tar meg helt :hilarious:
 
Merket et betydelig lavere energinivå ca 4-5 dager før IKM, men tenkte ikke så mye over det da disse siste dagene i syklusen alltid er slik for meg. Men denne uendelige sliten-heten som overtar hele dagen min nå har jeg hatt i kanskje en ukes tid, er 6+0 i dag.
Ok, litt av og på her enda. Mener å huske jeg var så trøtt at det gjorde vondt kl 19 sist jeg var gravid. Men husker ikke hvilke uke det startet :p Men er bare uke 4 enda
 
Ok, litt av og på her enda. Mener å huske jeg var så trøtt at det gjorde vondt kl 19 sist jeg var gravid. Men husker ikke hvilke uke det startet :p Men er bare uke 4 enda

Jeg kan ikke huske at jeg var like trøtt og sliten på dette tidspunktet forrige svangerskap. Men nå er jeg 6 år eldre og livet er ganske annerledes, så helt ut av det blå er det nok ikke :p håper bare det gir seg på et tidspunkt, at ikke dette er "den nye meg" helt til januar!!
 
Jeg kan ikke huske at jeg var like trøtt og sliten på dette tidspunktet forrige svangerskap. Men nå er jeg 6 år eldre og livet er ganske annerledes, så helt ut av det blå er det nok ikke :p håper bare det gir seg på et tidspunkt, at ikke dette er "den nye meg" helt til januar!!
Ja! Lov å håpe! Jeg var yngre og ingen barn fra før. Så kan fort bli tøffere denne gangen:p:p
 
Du er ikke alene! Hele kvelder blir ødelagt av voldsom angst og en spiral jeg ikke kommer meg utav igjen.

Huff så slitsomt å ha det sånn! Det er helt sikkert ingen grunn til det, men det er ikke noe ålreit mens det står på. Sender deg mange gode tanker :Heartred

Tusen takk dere to ❤ Fikk snakket skikkelig ut om det med kona i går kveld, det hjalp litt på å sortere tanker. Greier bare ikke å legge fra meg tanken om at jeg er redd fordi noe faktisk er galt. Er jo ingen grunn til å tro det egentlig, har jo flere symptomer. Er bare så redd for at vi endelig kom oss hit og så skal det gå galt og vi må gjennom hele IVF helvete igjen :( Jeg vil jo ha DENNE babyen ❤
 
Tusen takk dere to ❤ Fikk snakket skikkelig ut om det med kona i går kveld, det hjalp litt på å sortere tanker. Greier bare ikke å legge fra meg tanken om at jeg er redd fordi noe faktisk er galt. Er jo ingen grunn til å tro det egentlig, har jo flere symptomer. Er bare så redd for at vi endelig kom oss hit og så skal det gå galt og vi må gjennom hele IVF helvete igjen :( Jeg vil jo ha DENNE babyen ❤
Dette må jo bare gå bra! Du har symptomer og det er et veldig godt tegn. Sannsynligheten for at det går bra er MYE større enn at det ikke skal gå bra. Heier på spiren:Heartred
 
Back
Topp