Andre som har fått akutt dårlig kondis? Sitter her og peser i sofaen etter å ha vasket vindu
ja, skulle gå tur i går og skjønte ikkje ka som hadde skjedd. Hadde jo bedre kondis når jeg snusa jo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Andre som har fått akutt dårlig kondis? Sitter her og peser i sofaen etter å ha vasket vindu
Oh yes.. jeg løper egentlig opptil flere ganger i uka, men nå blir jeg andpusten bare av å gå opp i andre etasje i huset.. så den løpingenn får vente på seg, men får bli flinkere til gåturer når kvalmen gir segAndre som har fått akutt dårlig kondis? Sitter her og peser i sofaen etter å ha vasket vindu
Var ikke nødvendigvis slik at det var tryggere da, var vel mest det at jeg ikke greide meg uten lenger Resten av svangerskapet duret vi på som bare det, uten at noe gikk galt Men det skal være helt trygt uansett altså, med mindre man har visse risikofaktorer som f.eks. blødninger i livmora og slikt. Babyen er jo kjempegodt beskytta der inne, og det er egentlig ingenting helt standard sex kan gjøre for å påvirke babyen
Okei! En «hel» uke igjen Føles ikke helt som at jeg er «ekte» gravid før jeg kommer forbi 5+0
Aaah, ok, skjønner Ja, vi får se hvor lenge vi klarer oss uten
Ja, er jo det. Vi alle her er detDu ER ekte gravid ❤
Vi gikk nesten på en kjempesmell i går
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt håpe det ikke er fortidlig for å se noe da
Så spennende! Lykke til!Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt håpe det ikke er fortidlig for å se noe da
Lykke til!!Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt håpe det ikke er fortidlig for å se noe da
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt håpe det ikke er fortidlig for å se noe da