Skravletråd

Andre som har fått akutt dårlig kondis? Sitter her og peser i sofaen etter å ha vasket vindu :hilarious:
Oh yes.. jeg løper egentlig opptil flere ganger i uka, men nå blir jeg andpusten bare av å gå opp i andre etasje i huset.. :dead: så den løpingenn får vente på seg, men får bli flinkere til gåturer når kvalmen gir seg :wacky:
 
Var ikke nødvendigvis slik at det var tryggere da, var vel mest det at jeg ikke greide meg uten lenger :angelic::hilarious: Resten av svangerskapet duret vi på som bare det, uten at noe gikk galt :) Men det skal være helt trygt uansett altså, med mindre man har visse risikofaktorer som f.eks. blødninger i livmora og slikt. Babyen er jo kjempegodt beskytta der inne, og det er egentlig ingenting helt standard sex kan gjøre for å påvirke babyen :)


Aaah, ok, skjønner:hilarious: Ja, vi får se hvor lenge vi klarer oss uten:hilarious:
 
Hvor tidlig begynte trettheten for dere?
 
Heheheee.. er bare våken en halvtimes tid for å spise ei skive med nutella midt på natta :hilarious:
 
Jobbes godt i magen nå altså, kvalmen slår inn for fullt innen få dager tror jeg:wtf: kanskje jeg ikke rekker ul timen min på fredag før jeg blir helt slått ut:arghh:
 
Der kom 3+ :happy: Mellom 5+2 og 6+0
 

Vedlegg

  • 522CBFF4-E887-46EC-9292-39C53F3786EE.jpeg
    522CBFF4-E887-46EC-9292-39C53F3786EE.jpeg
    270,1 KB · Visninger: 10
Er såå sulten men ingenting frister. Brukt en halvtime på en liten yogurt nå :p
 
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt :D håpe det ikke er fortidlig for å se noe da:hilarious:
 
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt :D håpe det ikke er fortidlig for å se noe da:hilarious:

åå,da må du holde oss oppdatert! Lykke til!
 
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt :D håpe det ikke er fortidlig for å se noe da:hilarious:
Så spennende! Lykke til!:D
 
Ææ.. ringe dit jeg skal på ultralyd for å høre om en tidligere time pga jeg begynner å bli så kvalm. Og de fikk en åpning idag! Da blir det ultralyd idag da gitt :D håpe det ikke er fortidlig for å se noe da:hilarious:

Oi, spennende, gleder oss til å høre :D Lykke til!
 
Hei,

Er litt usikker og lei meg her. Ringte inn til IVF- klinikken at jeg var gravid, og de sier at jeg er 4+0(!?) Men jeg får ikke det til å gå opp, må jo være 4+5...da de satte inn i 5-dagers for 2 uker siden? Det var nå det, men så ble jeg bedt om å bestille ultralyd i uke 7(deres uke 7) trodde man kunne velge jordmor eller fastlege, men når jeg ringte helsestasjon fikk jeg beskjed om å gå til fastlegen for å ta noen prøver først. Er det sånn hcg-prøver de sikter til, eller hva slags prøver skal tas? og når kontakter man eventuelt jordmor igjen da....? Kontakter man ikke dem før i uke 12 da? Eller hvordan gjør man det her? Kjenner at dagen som jeg hadde gledet meg sånn til, ble en liten nedtur her:(
 
Back
Topp