Skravletråd

Kanskje litt TMI, men man får vel bare bjuda på og satse på at det tåles :hilarious:

Jeg er DRITSTRESSA for sex i begynnelsen av graviditeten. Var det sist også, da venta vi helt til uke 10 før jeg turte å gjøre noe som helst :rolleyes: Vet jo at det går fint, men klarer jo såklart å overbevise meg selv om at det kommer til å påvirke et eller annet inni der. Er der bare jeg som tenker sånn? :angelic:

haha,bjuder du så bjuder vi :D

jeg er faktidk litt motsatt,for jeg vet at samboer får litt noia når magen kommer:rolleyes: Så jeg benytter muligheten mens jeg ennå ser sånn passe vanlig ut :p

Nå er energioverskuddet et kapittel for seg selv,skal det sies,så all verdens tjohei har det ikke blitt enda :hilarious:
 
haha,bjuder du så bjuder vi :D

jeg er faktidk litt motsatt,for jeg vet at samboer får litt noia når magen kommer:rolleyes: Så jeg benytter muligheten mens jeg ennå ser sånn passe vanlig ut :p

Nå er energioverskuddet et kapittel for seg selv,skal det sies,så all verdens tjohei har det ikke blitt enda :hilarious:

Funny story: Forrige graviditet, da jeg var rundt 30 uker, var kona på vei "down under". Det endte med at babyen sparket henne rett i kjeven så det klapret i tennene hennes, og jeg lo så hardt at jeg brakk meg :hilarious: Så ja, den magen kan komme litt i veien gitt :oops:

Håper energien kommer tilbake etter hvert da :) Erfaringsmessig når jeg min prime time rundt 12-22 uker :D
 
Fy fillern å vondt det er å nyse noenganger:hilarious: sikkelig tak i magen, ligamentsmerter ja:hilarious:
 
Haha ja det er faktisk ikke så greit å være gravid :p de skulle bare visst de :p
Helt sikkert:p hadde litt ekstra energi nå på formiddagen, så fikk ryddet og vasket litt...men så....så kom den helv....kvalmen:wtf::wtf::wtf: bare å sette seg ned
 
Helt sikkert:p hadde litt ekstra energi nå på formiddagen, så fikk ryddet og vasket litt...men så....så kom den helv....kvalmen:wtf::wtf::wtf: bare å sette seg ned
Åhh.. den kvalmen ødlegger så mye :arghh: gleder meg sånn til juli når formen er på vei oppover igjen!
 
Åhh.. den kvalmen ødlegger så mye :arghh: gleder meg sånn til juli når formen er på vei oppover igjen!
Håper det! Hadde ikke kvalme, tretthet etc med forrige...så dette slår meg helt ut:hilarious::hilarious::hilarious: klarer heldigvis spise, bare i mindre mengder enn normalt, og ikke alt som frister lengre
 
Kanskje litt TMI, men man får vel bare bjuda på og satse på at det tåles :hilarious:

Jeg er DRITSTRESSA for sex i begynnelsen av graviditeten. Var det sist også, da venta vi helt til uke 10 før jeg turte å gjøre noe som helst :rolleyes: Vet jo at det går fint, men klarer jo såklart å overbevise meg selv om at det kommer til å påvirke et eller annet inni der. Er der bare jeg som tenker sånn? :angelic:
Her blir det null sex til jeg føler meg 100% klar og trygg for det - skal sies at jeg har høyrisikosvangerskap og vi ble nektet sex forrige svangerskap pga en del blødninger.
 
Her blir det null sex til jeg føler meg 100% klar og trygg for det - skal sies at jeg har høyrisikosvangerskap og vi ble nektet sex forrige svangerskap pga en del blødninger.

Full forståelse for det ❤ Jeg har høyrisikosvangerskap jeg også, men ikke slik at sex kan påvirke noe sa klinikken. Men så er det den mentale biten da... Bedre å føle seg helt trygg enn å stresse mens man holder på!
 
Full forståelse for det ❤ Jeg har høyrisikosvangerskap jeg også, men ikke slik at sex kan påvirke noe sa klinikken. Men så er det den mentale biten da... Bedre å føle seg helt trygg enn å stresse mens man holder på!
Nettopp! Og akkurat nå er det like deilig med en god massasje som sex synes jeg:D
 
Andre som har fått akutt dårlig kondis? Sitter her og peser i sofaen etter å ha vasket vindu :hilarious:

Elendig! Andpusten som fy da vi gikk tur i går, oppoverbakke :dead: Mannen mente jeg var i dårlig form bare :shifty: Det er egentlig sant og :hilarious: Men litt lettere å skylde på graviditeten :joyful:
 
Kanskje litt TMI, men man får vel bare bjuda på og satse på at det tåles :hilarious:

Jeg er DRITSTRESSA for sex i begynnelsen av graviditeten. Var det sist også, da venta vi helt til uke 10 før jeg turte å gjøre noe som helst :rolleyes: Vet jo at det går fint, men klarer jo såklart å overbevise meg selv om at det kommer til å påvirke et eller annet inni der. Er der bare jeg som tenker sånn? :angelic:

Ååååh, det er ikke bare meg! Jeg har jo hørt og lest at det skal gå heeelt fint, men sitter med samme bekymring. Og når jeg fortsatt har litt murringer fra tid til annen, så tør jeg liksom ikke helt. Vet jeg ville følt meg skyldig hvis noe gikk galt, selv om det sikkert ikke ville hatt en sammenheng. Hva gjør at det føles/er tryggere i uke 10?
 
Ååååh, det er ikke bare meg! Jeg har jo hørt og lest at det skal gå heeelt fint, men sitter med samme bekymring. Og når jeg fortsatt har litt murringer fra tid til annen, så tør jeg liksom ikke helt. Vet jeg ville følt meg skyldig hvis noe gikk galt, selv om det sikkert ikke ville hatt en sammenheng. Hva gjør at det føles/er tryggere i uke 10?

Var ikke nødvendigvis slik at det var tryggere da, var vel mest det at jeg ikke greide meg uten lenger :angelic::hilarious: Resten av svangerskapet duret vi på som bare det, uten at noe gikk galt :) Men det skal være helt trygt uansett altså, med mindre man har visse risikofaktorer som f.eks. blødninger i livmora og slikt. Babyen er jo kjempegodt beskytta der inne, og det er egentlig ingenting helt standard sex kan gjøre for å påvirke babyen :)
 
Er det sånn at etter 5+0 då er man forbi «kjemisk»?:)
 
Back
Topp