Skravletråd

Rart hvordan man over tenker når man har vært i prøveperiode og etter en sa. Når jeg var gravid med mini så var ikke sånne tanker i hodet engang :hilarious: tok 3 strips tester og 1 digital. Nå har jeg liksom tatt en million tester :p takk for svar :Heartred

Jeg er også mye mer stressa nå med nr 2 etter den tøffe veien hit. Man vet jo hva man mister ❤
 
2 åringen har funnet ut at siden vi våkner 05.45 i ukedagene så kan vi gjøre det i helgene også:rolleyes: Vel, god morgen!:p Heldigvis skinner solen inn gjennom vinduet allerede, så det går egentlig helt fint:angelic:
 
Litt småkvalm idag, da er det vel ikke lenge før jeg blir sengeliggende og litt fraværende herifra :wtf::meh: håper jeg rekker 17 mai feiring med barna :nailbiting:
 
2 åringen har funnet ut at siden vi våkner 05.45 i ukedagene så kan vi gjøre det i helgene også:rolleyes: Vel, god morgen!:p Heldigvis skinner solen inn gjennom vinduet allerede, så det går egentlig helt fint:angelic:
Her våknet begge mine kl 05:15 igår :wacky: idag våkna minsten 06:30, og eldste sover enda :wacky:
 
Her våknet begge mine kl 05:15 igår :wacky: idag våkna minsten 06:30, og eldste sover enda :wacky:
Ååh fy:angelic::hilarious: Mini pleier å sove til 07.30 minst. Utenom når hun er på overnatting, da sover hun til 10-11!!!:eek:
 
Her har jeg ingen barn fra før, og samboer og hunden sover enda. Likevel våkner jeg alltid så tidlig:banghead: Skikkelig sulten og tissetrengt i dag og superglad for å ha sovet rundt:hilarious:
 
Her har jeg ingen barn fra før, og samboer og hunden sover enda. Likevel våkner jeg alltid så tidlig:banghead: Skikkelig sulten og tissetrengt i dag og superglad for å ha sovet rundt:hilarious:
Husker når jeg ventet min første, mot slutten sto jeg opp i 5 tiden fordi jeg var skrubbsulten og måtte ha mat :p og opp flere ganger for å tisse om natta. Heldigvis sovet jeg godt enda, men det kommer det kommer :hilarious:
 
2 åringen har funnet ut at siden vi våkner 05.45 i ukedagene så kan vi gjøre det i helgene også:rolleyes: Vel, god morgen!:p Heldigvis skinner solen inn gjennom vinduet allerede, så det går egentlig helt fint:angelic:
Min 2-åring også :wtf: altfor tidlig!
 
Gooooood morgen damer :happy:

du verden for en innsats på poste-fronten i går :woot:

her startet dagen heldigvis ikke før 06:30,men er nå stup trøtt og litt uggen likevel :sour: her skinner solen også,det er deilig,og dagen skal tilbringes med familie og vaskeklut :)

håper dere alle får en nyyydelig dag!
 
Svarte nettopp på tråden Milepæler, nå sitter jeg å storgråter og gleder meg uendelig til å få babymage og kjenne babyen bevege seg:sad010:Heartred:Heartred
 
Så deilig med sol i dag! Her skal det handles inn masse nye planter til et nytt bed i hagen. Gleder meg stort! :happy093Hva er deres planer?
 
2 åringen har funnet ut at siden vi våkner 05.45 i ukedagene så kan vi gjøre det i helgene også:rolleyes: Vel, god morgen!:p Heldigvis skinner solen inn gjennom vinduet allerede, så det går egentlig helt fint:angelic:

Tror våre to kan starte sin egen forening for håpløs oppvåkning :P
 
Gooooood morgen damer :happy:

du verden for en innsats på poste-fronten i går :woot:

her startet dagen heldigvis ikke før 06:30,men er nå stup trøtt og litt uggen likevel :sour: her skinner solen også,det er deilig,og dagen skal tilbringes med familie og vaskeklut :)

håper dere alle får en nyyydelig dag!

Goood morgen :D Akkurat kommet inn døra etter fjøsstellet. Burde vel strengt tatt funnet frem vaskekluten jeg også, men kjenner at jeg må legge meg nedpå litt pga ligamentstrekk :banghead:
 
Svarte nettopp på tråden Milepæler, nå sitter jeg å storgråter og gleder meg uendelig til å få babymage og kjenne babyen bevege seg:sad010:Heartred:Heartred

Bevegelse er kanskje den største milepælen for min del ❤ Spent på om jeg kjenner det like tidlig som sist denne gang? Når kjente du det forrige gang? :)
 
Så deilig med sol i dag! Her skal det handles inn masse nye planter til et nytt bed i hagen. Gleder meg stort! :happy093Hva er deres planer?

Skulle ønske jeg også hadde grønne fingre :P Blir nok en rolig dag her, mye ligamentstrekk. Men så er det noen sinnsykt skitne vinduer som trenger en vask :rolleyes:
 
Bevegelse er kanskje den største milepælen for min del ❤ Spent på om jeg kjenner det like tidlig som sist denne gang? Når kjente du det forrige gang? :)
Samme her!:Heartred Jeg kjente noe smått fra uke 16, men kjente ordentlig bevegelse fra uke 20 og da syntes det på utsiden av magen også:) Hadde morkaken fremme da. Håper jeg er heldig å kjenner bevegelse tidligere denne gangen!:Heartred
Når begynte du å kjenne bevegelse sist?
 
Back
Topp