Tenkte akkurat på det samme
Prøvde å skynde meg og justere opp ett hakk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, du vet det jobbes hardt i telletråden når tre stk skriver samme tallet
Jeg skrev 161 akkurat samtidig som Håpespire, så endret det til 162 akkurat når du skrev detPrøvde å skynde meg og justere opp ett hakk
Steike damer, dette oppdraget tok dere veldig personlig Bra jobba!
Gjett om! Jeg er generelt dårlig på å ta initiativ til ting (i livet generelt unntatt hus-/hageprosjekter ) men prøver alltid å delta så godt jeg kan om noen drar i gang
Jeg er himla god på å dra igang, russenavnet mitt var "Generalen"
Altså, fler som er oppblåst her? Jeg ser ut som jeg gjør når jeg er 4 mnd på vei. Kan jo ikke møte folk, de vil jo se det med engang
Altså, fler som er oppblåst her? Jeg ser ut som jeg gjør når jeg er 4 mnd på vei. Kan jo ikke møte folk, de vil jo se det med engang
Spiser jo mer, så er vel derfor hadde på meg en tights ista, den måtte av med engang jeg kom inn igjen, fikk jo ikke pusteJepp, kan ikke ha knappen igjen lenger
Mannen min synes det er så stas at jeg ser gravid ut allerede
Spiser jo mer, så er vel derfor hadde på meg en tights ista, den måtte av med engang jeg kom inn igjen, fikk jo ikke puste
Haha, min mann bare gleder seg til puppene blir enda større hanMannen min synes det er så stas at jeg ser gravid ut allerede
Jeg har ikke gått opp noe enda, og gjør vel ikke det heller hvis hg’en starter om litt. Da blir jeg altfor tynn hvis jeg går ned like nye som de andre gangeneJeg har gått opp 2 kg allerede
Haha, min mann bare gleder seg til puppene blir enda større han
Hahah kjenner til denFader altså, presterte nettopp å sparke en tamburin tvers over gulvet og nå skal ettåring stå opp og danse
Jeg har ikke gått opp noe enda, og gjør vel ikke det heller hvis hg’en starter om litt. Da blir jeg altfor tynn hvis jeg går ned like nye som de andre gangene