Skravletråd

Gjett om! Jeg er generelt dårlig på å ta initiativ til ting (i livet generelt unntatt hus-/hageprosjekter :hilarious:) men prøver alltid å delta så godt jeg kan om noen drar i gang :woot:

Jeg er himla god på å dra igang, russenavnet mitt var "Generalen" :hilarious:
 
Altså, fler som er oppblåst her? :hilarious: Jeg ser ut som jeg gjør når jeg er 4 mnd på vei. Kan jo ikke møte folk, de vil jo se det med engang :hilarious:
 
Altså, fler som er oppblåst her? :hilarious: Jeg ser ut som jeg gjør når jeg er 4 mnd på vei. Kan jo ikke møte folk, de vil jo se det med engang :hilarious:

Mannen min synes det er så stas at jeg ser gravid ut allerede :bored:
 
Altså, fler som er oppblåst her? :hilarious: Jeg ser ut som jeg gjør når jeg er 4 mnd på vei. Kan jo ikke møte folk, de vil jo se det med engang :hilarious:

Absolutt! Sitter med samme dilemma. Har hatt hjemmekontor til nå, men hvis det endrer seg så må jeg finne på noe lurt i klesveien. Har vurdert litt løse kjoler. Ingen normale bukser som passer meg lenger ihvertfall:hilarious:
 
Fader altså, presterte nettopp å sparke en tamburin tvers over gulvet og nå skal ettåring stå opp og danse :rolleyes:
 
Jeg har ikke gått opp noe enda, og gjør vel ikke det heller hvis hg’en starter om litt. Da blir jeg altfor tynn hvis jeg går ned like nye som de andre gangene:arghh:

Huff, håper du slipper ❤
 
Back
Topp