Skravletråd

Haha, spurte mamma idag hvor mange sett med tvillinger det er i familien, og det var ikke bare nok med TRIlingtantene mine, min oldemor var tvilling, og enda 4-5 andre lenger bak i slekta. Og to par med tvillinger på pappa sin side :p kanskje det er dattern min som får tvillingene og at det er en i magen min :D :yuck: farmoren til sambo er også tvilling, men vet ikke om det er arvelig til mannen? En lang uke igjen for å se hvor mange som er inni her og om alt står bra til :nailbiting:



Jeg leser at det ligger i kortene at du får tvillinger :smiley-bounce012:smiley-bounce012
 
Den lille kattepusen vår fulgte etter ungene når dei gjekk til skolebussen i går morges...Har ikkje sett ho siden...Redd ho ikkje klare å finne veien heim...så her blir det leiteaksjon:Heartred

Huff, så ekkelt :( Håper dere finner katten i god behold ❤
 
Den lille kattepusen vår fulgte etter ungene når dei gjekk til skolebussen i går morges...Har ikkje sett ho siden...Redd ho ikkje klare å finne veien heim...så her blir det leiteaksjon:Heartred

Huff, håper dere finner henne igjen❤
 
Hvilke planer har dere for helgen?:)

Har lyst til å ta en liten fjelltur med hunden og mannen, ser det skal bli fint vær, så satser på litt utetid. Blir ikke noe krevende fjelltur for kjenner det godt i magen om jeg anstrenger meg, men tenkte å prøve å finne en enkel rute med lite stigning.
 
Har lyst til å ta en liten fjelltur med hunden og mannen, ser det skal bli fint vær, så satser på litt utetid. Blir ikke noe krevende fjelltur for kjenner det godt i magen om jeg anstrenger meg, men tenkte å prøve å finne en enkel rute med lite stigning.
Herlig med en liten tur da når det er fint vær:) hvilken hund har dere? Hilsen hundemamma❤
 
Blir en tur innom fjøset i morgen for å ta morgenstellet, men ellers har jeg dagen fri :) På søndag skal vi på tur til stranda og grille :D

Du da? ❤
Stemmer, du er avløser du:) hvilke dyr er det? Åååå, herlig med strandtur og grilling da❤

Vi skal jobbe litt ute, lager grønnsakshage, så håper vi blir ferdig med den så vi får begynt å sådd neste helg:)
 
Her er det meldt regn, hurra!!!! Har gått tom for allergimedisin, så da hjelper det med regn :woot:

Her blir det forskjellige husprosjekter, har planer om å bygge en oppbevaringsbenk :rolleyes:
 
Hvilke planer har dere for helgen?:)

Planene er så få som mulig egentlig! Forrige helg var litt vel fullbooket,så vi har vært litt slitne alle mann denne uka :hilarious:

Men det blir middag hos min mor på søndag og ellers skal nok også vår hund få seg en luftetur eller to :) Vi har heldigvis stor hage som hun kan springe rundt i,men er kjekt med litt båndtrening også :D Det er for øvrig en 1 år gammel Border Collie :grommit
 
Stemmer, du er avløser du:) hvilke dyr er det? Åååå, herlig med strandtur og grilling da❤

Vi skal jobbe litt ute, lager grønnsakshage, så håper vi blir ferdig med den så vi får begynt å sådd neste helg:)

Jepp, avløser på gården til broren min :) Han har sau og høner, og 5 hester bare sånn for moro skyld :P Hvilke dyr har dere? Jaaa, gleder meg til grilling! Får alltid litt sånn sommerstemning av det ❤

Grønnsakshage er gøy! Godt å få gjort unna litt utearbeid :)
 
Planene er så få som mulig egentlig! Forrige helg var litt vel fullbooket,så vi har vært litt slitne alle mann denne uka :hilarious:

Men det blir middag hos min mor på søndag og ellers skal nok også vår hund få seg en luftetur eller to :) Vi har heldigvis stor hage som hun kan springe rundt i,men er kjekt med litt båndtrening også :D Det er for øvrig en 1 år gammel Border Collie :grommit


Deilig med en rolig helg da:). Og det høres ut som hunden din har et herlig liv med stor hage til å løpe rundt i:)
 
Hahaha, du vet det jobbes hardt i telletråden når tre stk skriver samme tallet :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp