Skravletråd

Huff, håper du slipper ❤
Får stappe i meg alt som er nå, så jeg kanskje rekker å gå opp litt først :p men de kiloene jeg går av, de er lett å gå opp igjen når kvalmen slipper. Første måltidet sist var 10 poteter og 10 kjøttkaker:hilarious: kunne klart mer! Var ikke stappa :hilarious:
 
Får stappe i meg alt som er nå, så jeg kanskje rekker å gå opp litt først :p men de kiloene jeg går av, de er lett å gå opp igjen når kvalmen slipper. Første måltidet sist var 10 poteter og 10 kjøttkaker:hilarious: kunne klart mer! Var ikke stappa :hilarious:

Åh i hælvete :hilarious: Det er godt jobba!!!
 
Idag hadde jeg første time hos jordmor, tidlig egentlig :cat: men nå føles det mer virkelig!
 
Planene er så få som mulig egentlig! Forrige helg var litt vel fullbooket,så vi har vært litt slitne alle mann denne uka :hilarious:

Men det blir middag hos min mor på søndag og ellers skal nok også vår hund få seg en luftetur eller to :) Vi har heldigvis stor hage som hun kan springe rundt i,men er kjekt med litt båndtrening også :D Det er for øvrig en 1 år gammel Border Collie :grommit
Vi har også border collie, to stk!❤ de er 8 og 5 år og løper masse rundt omkring på gården:D
 
Åh, så spennende. Hvordan gikk det? :happy:
Det gikk veldig bra! Super hyggelig jordmor da :love7
Jeg ble henvist til TUL, fikk time allerede 26.mai, så nå går det unna. Hadde egentlig bestilt TUL time hos privat klinikk 20.mai, men den utgår da :D
 
Det gikk veldig bra! Super hyggelig jordmor da :love7
Jeg ble henvist til TUL, fikk time allerede 26.mai, så nå går det unna. Hadde egentlig bestilt TUL time hos privat klinikk 20.mai, men den utgår da :D

Oioioi, stas! :happy:
 
Bursdag og overnatting på hytta står på tapeten her i helgen :) Har forresten så mye mindre symptomer idag enn igår. Går det opp og ned for dere også ? :) Hadde tenkt å svi av en digital imorgen, men er så redd for å bare få 1-2 igjen, så tenker å vente til tirsdag. Da har det gått en uke siden sist jeg tok digital.
Ønsker dere alle en god helg!
 
Bursdag og overnatting på hytta står på tapeten her i helgen :) Har forresten så mye mindre symptomer idag enn igår. Går det opp og ned for dere også ? :) Hadde tenkt å svi av en digital imorgen, men er så redd for å bare få 1-2 igjen, så tenker å vente til tirsdag. Da har det gått en uke siden sist jeg tok digital.
Ønsker dere alle en god helg!
Her varierer det veldig fra dag til dag, aner ikke om det er normalt:confused005 men fikk 3+ på digitaltest 4+6 så tror hcg øker som normalt.
 
Bursdag og overnatting på hytta står på tapeten her i helgen :) Har forresten så mye mindre symptomer idag enn igår. Går det opp og ned for dere også ? :) Hadde tenkt å svi av en digital imorgen, men er så redd for å bare få 1-2 igjen, så tenker å vente til tirsdag. Da har det gått en uke siden sist jeg tok digital.
Ønsker dere alle en god helg!

Heeeelt normalt ❤
 
Her varierer det veldig fra dag til dag, aner ikke om det er normalt:confused005 men fikk 3+ på digitaltest 4+6 så tror hcg øker som normalt.
Heeeelt normalt ❤
Rart hvordan man over tenker når man har vært i prøveperiode og etter en sa. Når jeg var gravid med mini så var ikke sånne tanker i hodet engang :hilarious: tok 3 strips tester og 1 digital. Nå har jeg liksom tatt en million tester :p takk for svar :Heartred
 
Back
Topp