Tok en ny digital nå i håp om å få 3+ men neiiida, fortsatt 2-3. fikk 2-3 for en uke siden også! Såå irriterende! Bare en digital igjen nåden bør bli 3+ om noen dager
når fikk dere 3+?
Jeg fikk 2-3 4+5 og har ikke gidda å teste mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok en ny digital nå i håp om å få 3+ men neiiida, fortsatt 2-3. fikk 2-3 for en uke siden også! Såå irriterende! Bare en digital igjen nåden bør bli 3+ om noen dager
når fikk dere 3+?
Ja har hørt det jeg også, og tror jeg er kortere på vei enn appen sier så det kan jo stemme. Tar den siste på mandag, så får jeg bare vente til ul på fredagen for å se om alt er som det skalJeg fikk 2-3 4+5 og har ikke gidda å teste merHar fått inntrykk av at de er så upresise de digitale testene, så jeg orker ikke å stresse mer med de
![]()
Ja har hørt det jeg også, og tror jeg er kortere på vei enn appen sier så det kan jo stemme. Tar den siste på mandag, så får jeg bare vente til ul på fredagen for å se om alt er som det skal![]()
Avtale om lav terskel på kvalmestillende og væskepåfyll dersom jeg er uheldig å bli like dårlig som sist
når fikk dere 3+?
Ifølge appen 5+4, men tror jeg er 4+6. blir ganske stressa kjenner jeg, men det er jo ikke noe jeg får gjort noe med uansett. Tok testen fra hverandre for å se på streken, og den er jo ganske sterkjeg fikk 3+ (4+4)
hvor langt er du på vei nå?
øveste bilde er fra tirsdag, og nederste idag. Dette ser jo lovende ut i det minste
farmoren til sambo er også tvilling, men vet ikke om det er arvelig til mannen? En lang uke igjen for å se hvor mange som er inni her og om alt står bra til 
Måtte bare ta en ny strimmel test for å se om den har steget da ivartfaller jo helt gal
skal sies at jeg er en bekymra person og en som tenker mye
øveste bilde er fra tirsdag, og nederste idag. Dette ser jo lovende ut i det minste
![]()
Ja jeg må bare prøve å roe ned nervene litt, det er ikke stort å få gjort noe med uansettjeg måtte brenne av min siste stripstest i dag tidlig jeg ogsåog den var like sterk som din nederste,jeg er 5+4 i dag. Håper det kan være betryggende
![]()

Se her ja! Sterkere enn kontrollstreken joMåtte bare ta en ny strimmel test for å se om den har steget da ivartfaller jo helt gal
skal sies at jeg er en bekymra person og en som tenker mye
![]()

Ifølge appen 5+4, men tror jeg er 4+6. blir ganske stressa kjenner jeg, men det er jo ikke noe jeg får gjort noe med uansett. Tok testen fra hverandre for å se på streken, og den er jo ganske sterk
DET ER FREEEEEEDAAAAAAAG
Spør du meg så er fredagen nesten bedre enn selve helga, ingenting slår en skikkelig god fredagsfølelse!Håper dere får en super dag alle sammen ❤
Ja den var sterk denne vartfallSe her ja! Sterkere enn kontrollstreken jo![]()
Korte du holde det skjult da? Eller måtte du ha store gensre ogsånt?

Hvilke planer har dere for helgen?![]()

Hvilke planer har dere for helgen?![]()