Skravletråd

Tok en ny digital nå i håp om å få 3+ men neiiida, fortsatt 2-3. fikk 2-3 for en uke siden også! Såå irriterende! Bare en digital igjen nå :p den bør bli 3+ om noen dager :wacky: når fikk dere 3+?

Jeg fikk 2-3 4+5 og har ikke gidda å teste mer :P Har fått inntrykk av at de er så upresise de digitale testene, så jeg orker ikke å stresse mer med de :)
 
Jeg fikk 2-3 4+5 og har ikke gidda å teste mer :p Har fått inntrykk av at de er så upresise de digitale testene, så jeg orker ikke å stresse mer med de :)
Ja har hørt det jeg også, og tror jeg er kortere på vei enn appen sier så det kan jo stemme. Tar den siste på mandag, så får jeg bare vente til ul på fredagen for å se om alt er som det skal :)
 
Ja har hørt det jeg også, og tror jeg er kortere på vei enn appen sier så det kan jo stemme. Tar den siste på mandag, så får jeg bare vente til ul på fredagen for å se om alt er som det skal :)

Alt er sikkert bare bra ❤
 
Første legetime, fikk tatt hcg test - siden jeg er nyskjerrig:hilarious: Avtale om lav terskel på kvalmestillende og væskepåfyll dersom jeg er uheldig å bli like dårlig som sist:angelic:
 
Tok en ny digital nå i håp om å få 3+ men neiiida, fortsatt 2-3. fikk 2-3 for en uke siden også! Såå irriterende! Bare en digital igjen nå :p den bør bli 3+ om noen dager :wacky: når fikk dere 3+?

jeg fikk 3+ (4+4)

hvor langt er du på vei nå?
 
jeg fikk 3+ (4+4)

hvor langt er du på vei nå?
Ifølge appen 5+4, men tror jeg er 4+6. blir ganske stressa kjenner jeg, men det er jo ikke noe jeg får gjort noe med uansett. Tok testen fra hverandre for å se på streken, og den er jo ganske sterk
 

Vedlegg

  • 6C10718C-4416-4B79-9048-C88865AF60A4.jpeg
    6C10718C-4416-4B79-9048-C88865AF60A4.jpeg
    92,5 KB · Visninger: 11
Måtte bare ta en ny strimmel test for å se om den har steget da ivartfall :p er jo helt gal :p skal sies at jeg er en bekymra person og en som tenker mye :shy: øveste bilde er fra tirsdag, og nederste idag. Dette ser jo lovende ut i det minste :)
 

Vedlegg

  • 494230AF-E1A2-431D-B488-71CD0DAA52B0.jpeg
    494230AF-E1A2-431D-B488-71CD0DAA52B0.jpeg
    1 MB · Visninger: 21
  • 6DED0165-6853-4773-9DD7-DE0DCF1F5EE1.jpeg
    6DED0165-6853-4773-9DD7-DE0DCF1F5EE1.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 21
Haha, spurte mamma idag hvor mange sett med tvillinger det er i familien, og det var ikke bare nok med TRIlingtantene mine, min oldemor var tvilling, og enda 4-5 andre lenger bak i slekta. Og to par med tvillinger på pappa sin side :p kanskje det er dattern min som får tvillingene og at det er en i magen min :D :yuck: farmoren til sambo er også tvilling, men vet ikke om det er arvelig til mannen? En lang uke igjen for å se hvor mange som er inni her og om alt står bra til :nailbiting:
 
Måtte bare ta en ny strimmel test for å se om den har steget da ivartfall :p er jo helt gal :p skal sies at jeg er en bekymra person og en som tenker mye :shy: øveste bilde er fra tirsdag, og nederste idag. Dette ser jo lovende ut i det minste :)

jeg måtte brenne av min siste stripstest i dag tidlig jeg også :p og den var like sterk som din nederste,jeg er 5+4 i dag. Håper det kan være betryggende :)
 
Måtte bare ta en ny strimmel test for å se om den har steget da ivartfall :p er jo helt gal :p skal sies at jeg er en bekymra person og en som tenker mye :shy: øveste bilde er fra tirsdag, og nederste idag. Dette ser jo lovende ut i det minste :)
Se her ja! Sterkere enn kontrollstreken jo:angelic:
 
Ifølge appen 5+4, men tror jeg er 4+6. blir ganske stressa kjenner jeg, men det er jo ikke noe jeg får gjort noe med uansett. Tok testen fra hverandre for å se på streken, og den er jo ganske sterk

her er min som kom 3+, vil no si din er like sterk
 

Vedlegg

  • 7D016942-ECA1-494A-9164-66BCFD1946C7.jpeg
    7D016942-ECA1-494A-9164-66BCFD1946C7.jpeg
    37,5 KB · Visninger: 12
DET ER FREEEEEEDAAAAAAAG :smiley-bounce016

Spør du meg så er fredagen nesten bedre enn selve helga, ingenting slår en skikkelig god fredagsfølelse! :D Håper dere får en super dag alle sammen ❤

Enig! Sliten etter en heftig jobbuke, skal bli sykt godt med helg :D
 
Fikk svar på henvisningen om ekstra oppfølging til TUL i dag allerede. Den blei sendt inn i går. Fikk time når jeg er 8+6 om 28 dager :D så får jeg nok en ny i uke 12 også.
 
Hvilke planer har dere for helgen?:)

Den lille kattepusen vår fulgte etter ungene når dei gjekk til skolebussen i går morges...Har ikkje sett ho siden...Redd ho ikkje klare å finne veien heim...så her blir det leiteaksjon:Heartred
 
Hvilke planer har dere for helgen?:)

Den lille kattepusen vår fulgte etter ungene når dei gjekk til skolebussen i går morges...Har ikkje sett ho siden...Redd ho ikkje klare å finne veien heim...så her blir det leiteaksjon:Heartred
 
Oysann...den kom vist fleire ganga:hilarious:
 
Back
Topp