Ca uke 12Dere som har 2 barn fra før, hvor fort kom magen med nr2?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ca uke 12Dere som har 2 barn fra før, hvor fort kom magen med nr2?
Den kom ganske fort, men så viste det seg at jeg var 3 uker lengre på vei enn først antattDere som har 2 barn fra før, hvor fort kom magen med nr2?
Så absolutt❤
Huff da, men så fort gjort! er som om man er i en boble for tiden og alt utenom er bare er jo helt fjern til tider jeg ihvertfall!
Etter en hektisk dag på jobb har jeg merket myee murring på den ene siden av magen og i korsryggen. Blir jo livredd for exu da, men leser også at det er positivt med murring på ene siden pga det gule legemet(?) det er ikke direkte vondt, men kjenner det godt. Det har roet seg litt nå etter at jeg har ligget en halvtimestid fler som kjenner på dette hvis de har vært mye i bevegelse en hel dag? Grugleder meg til ul neste fredag kjenner jeg
Litt bekymret for at jeg har drukket et par bokser monster siden jeg fant ut at jeg er gravid - kom på å lese på boksen idag og den bør jo ikke drikkes av gravide
Høres normalt ut ❤ Jeg har hatt det sånn de siste to-tre dagene. Det flytter litt på seg. Kan være bare på den ene siden, for så å flytte seg over til den andre siden. Eller midt på. Det er ikke direkte vondt, mest ubehagelig. Det strekker liksom. Det er mest sannsynlig bare ligamentene dine som strekker på seg, det går jo bånd langs begge sidene av livmora samt tvers over
ja jeg syns å huske at jeg hadde noe lignende som dette med eldste, og det har gitt seg helt nå etter jeg har funnet sofaen håpe det ikke er noe å bekymre seg for spent på om flere symptomer kommer til uka!
Tror jeg går heeelt fint! Er jo flere som drikker blant annet alkohol før de finner ut at de er gravidLitt bekymret for at jeg har drukket et par bokser monster siden jeg fant ut at jeg er gravid - kom på å lese på boksen idag og den bør jo ikke drikkes av gravide
Tror jeg går heeelt fint! Er jo flere som drikker blant annet alkohol før de finner ut at de er gravid
Dét er umulig tilfelle herDen kom ganske fort, men så viste det seg at jeg var 3 uker lengre på vei enn først antatt
Ooo! Så gøy. Gleder megCa uke 12
Hadde ikke jeg testet kjempe tidlig hadde jeg nok drukket vin i dagJa, tenk på alle ungene som har blitt laga i stupfylla
Hadde ikke jeg testet kjempe tidlig hadde jeg nok drukket vin i dag
Da var body kommet i hus, bare 7 uker til vi skal begynne å fortelle Håper den passer da
Ja, gleder meg så til han skal bruke den!❤ Håper bare det begynner å gå opp for meg snartÅåååh, så stas ❤
Det er jo sant! Herregud, skulle jo tro jeg hadde litt mer peiling når dette er femtemannSpist er spist, drukket er drukket. Gjort er gjort og så er man ferdig med det! Det er en stund til morkaken dannes, så det vil nok ha svært lite å si for babyen nå ❤