Skravletråd

Kan hende jeg tar feil, men det er vel bare slik at det er toegga tvillinger som er arvelig? Og da må det være du som har det i din familie, for du må være predisponert til å slippe flere egg :)
Herregud takk:wideyed::Heartred Da skal sjansen være betraktelig mindre! Selvfølgelig hadde det vært overkommelig og like mye elsket, bare ikke veldig optimalt da denne graviditeten fra før av var en overraskelse
 
Herregud takk:wideyed::Heartred Da skal sjansen være betraktelig mindre! Selvfølgelig hadde det vært overkommelig og like mye elsket, bare ikke veldig optimalt da denne graviditeten fra før av var en overraskelse

Nei du det forstår jeg! ❤
 
Kan hende jeg tar feil, men det er vel bare slik at det er toegga tvillinger som er arvelig? Og da må det være du som har det i din familie, for du må være predisponert til å slippe flere egg :)

det er helt rett. :) og hvis det er enegga er det deling som skjer etter en befruktning. Og det er tilfeldig :)
 
det er helt rett. :) og hvis det er enegga er det deling som skjer etter en befruktning. Og det er tilfeldig :)

Veldig snålt, for jeg har ingen tvillinger i min slekt men slipper to egg i ca halvparten av mine sykluser. De ble bare ikke befrukta :banghead:
 
Jeg håper det er deg hvis du ønsker det selv <3 Her er moren til sambo tvilling selv, og onkelen til sambo har et sett tvillinger og en gutt. Den gutten fikk tvillinger selv i 2019:) Jeg er livredd for at jeg skal være gravid med tvillinger da jeg har to barn fra før:confused:

Jeg har ikke tenkt så mye på om tvillinger er noe jeg ønsker spesielt mye eller ikke, men dette er første for både meg og mannen, så hvis vi skal få det en gang så hadde det vore kjekt å fått tvillinger som første :)
 
Kan hende jeg tar feil, men det er vel bare slik at det er toegga tvillinger som er arvelig? Og da må det være du som har det i din familie, for du må være predisponert til å slippe flere egg :)
Håper ikke det:hilarious: har flere sett i min familie med toegga tvillinger, og tantene mine er trillinger. Vært livredd for tvillinger begge gangene:hilarious: krysser fingrene for at det bare er en nå også :D
 
Håper ikke det:hilarious: har flere sett i min familie med toegga tvillinger, og tantene mine er trillinger. Vært livredd for tvillinger begge gangene:hilarious: krysser fingrene for at det bare er en nå også :D

Jeg holder altså en knapp på deg!!!
 
God morgen ❤ Hva er planene deres i dag? Jeg har en møkkatravel møtedag foran meg :banghead:
 
God morgen ❤ Hva er planene deres i dag? Jeg har en møkkatravel møtedag foran meg :banghead:

god morgen! Her er en helt standard arbeidsdag før guttungen skal på barneidrett. Kvelden blir forhåpentligvis hendelsesløs :p

lykke til med alle møter :gen014
 
Back
Topp