Vi har passert 2000 innlegg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner en slags kriblene følelse når jeg tenker på lille i magen, herlighet som jeg gleder meg til magen vokser, spenningen og endelig få møte lille helt på slutten! Vi er virkelig heldig som får oppleve svangerskap dere! Gleder meg til å følge dere, måtte dette gå bra for oss alle sammen
korpset var ute å øvet i borettslaget, mens lillemann og samboeren var ute. Så på de fra vinduet. Begynte å grine fordi lillemann gikk og danset i takt med korpset følte meg såååå teit da eller
Det er fort gjort,jeg måtte gjemme meg da jeg var i en klesbutikk her om dagen og tilfeldigvis havnet i avdelingen med babytøy.Tårene rant
Vi har passert 2000 innlegg
Tar en piiiiiiiiiitteliten titt innom her etter positiv test i dag! Men skal prøve vente med å melde meg helt inn før etter IKM
Takk! Da er det bare å la dagene gågratulerer
Takk! Da er det bare å la dagene gå
Idag har jeg vært såååååå svimmel skulle ha to presentasjoner på jobb på slutten av dagen, for alle lærere...siste runde måtte jeg stå lent inntil veggen, klarte ikke stå rett opp/ned
Så kom jeg hjem, svimmel, trett, såååååå trett en time senere: tilbake på jobb for å ha utviklingssamtaler jeeeees for en dag! Nå: nybadet, salte kjeks og saft, onepiece og soooooofa så moro: sambo fortalte sin mor idag at vi ventet «Det var da pinadø på tide!» var svaret lurer på om hun har ventet på dette?!
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.
Tar en piiiiiiiiiitteliten titt innom her etter positiv test i dag! Men skal prøve vente med å melde meg helt inn før etter IKM
God kveld rugende høner - ville bare si at jeg er så fornøyd med denne gruppa her, mange fine tupper❤
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.
God kveld rugende høner - ville bare si at jeg er så fornøyd med denne gruppa her, mange fine tupper❤
Jeg håper det er deg hvis du ønsker det selv <3 Her er moren til sambo tvilling selv, og onkelen til sambo har et sett tvillinger og en gutt. Den gutten fikk tvillinger selv i 2019 Jeg er livredd for at jeg skal være gravid med tvillinger da jeg har to barn fra før
du aner ikke hvor mye hønemor passer!God kveld hønemor Helt enig, veldig fin gjeng her inne så langt ❤ Vi har plass til mange flere, gleder meg til det renner inn flere folk