Vi har passert 2000 innlegg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner en slags kriblene følelse når jeg tenker på lille i magen, herlighet som jeg gleder meg til magen vokser, spenningen og endelig få møte lille helt på slutten! Vi er virkelig heldig som får oppleve svangerskap dere! Gleder meg til å følge dere, måtte dette gå bra for oss alle sammen![]()
korpset var ute å øvet i borettslaget, mens lillemann og samboeren var ute. Så på de fra vinduet. Begynte å grine fordi lillemann gikk og danset i takt med korpsetfølte meg såååå teit da eller
![]()
Det er fort gjort,jeg måtte gjemme meg da jeg var i en klesbutikk her om dagen og tilfeldigvis havnet i avdelingen med babytøy.Tårene rant![]()

Vi har passert 2000 innlegg![]()

skulle ha to presentasjoner på jobb på slutten av dagen, for alle lærere...siste runde måtte jeg stå lent inntil veggen, klarte ikke stå rett opp/ned

jeeeees for en dag! Nå: nybadet, salte kjeks og saft, onepiece og soooooofa

lurer på om hun har ventet på dette?!Tar en piiiiiiiiiitteliten titt innom her etter positiv test i dag! Men skal prøve vente med å melde meg helt inn før etter IKM![]()
Takk! Da er det bare å la dagene gågratulerer![]()

Idag har jeg vært såååååå svimmelskulle ha to presentasjoner på jobb på slutten av dagen, for alle lærere...siste runde måtte jeg stå lent inntil veggen, klarte ikke stå rett opp/ned
Så kom jeg hjem, svimmel, trett, såååååå tretten time senere: tilbake på jobb for å ha utviklingssamtaler
jeeeees for en dag! Nå: nybadet, salte kjeks og saft, onepiece og soooooofa
så moro: sambo fortalte sin mor idag at vi ventet «Det var da pinadø på tide!» var svaret
lurer på om hun har ventet på dette?!
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.
Tar en piiiiiiiiiitteliten titt innom her etter positiv test i dag! Men skal prøve vente med å melde meg helt inn før etter IKM![]()
God kveld rugende høner - ville bare si at jeg er så fornøyd med denne gruppa her, mange fine tupper❤

Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.
God kveld rugende høner - ville bare si at jeg er så fornøyd med denne gruppa her, mange fine tupper❤
Helt enig, veldig fin gjeng her inne så langt ❤ Vi har plass til mange flere, gleder meg til det renner inn flere folk Jeg håper det er deg hvis du ønsker det selv <3 Her er moren til sambo tvilling selv, og onkelen til sambo har et sett tvillinger og en gutt. Den gutten fikk tvillinger selv i 2019Jeg er livredd for at jeg skal være gravid med tvillinger da jeg har to barn fra før
![]()
God kveld hønemorHelt enig, veldig fin gjeng her inne så langt ❤ Vi har plass til mange flere, gleder meg til det renner inn flere folk
![]()

du aner ikke hvor mye hønemor passer!