Skravletråd

Kjenner en slags kriblene følelse når jeg tenker på lille i magen, herlighet som jeg gleder meg til magen vokser, spenningen og endelig få møte lille helt på slutten! Vi er virkelig heldig som får oppleve svangerskap dere! Gleder meg til å følge dere, måtte dette gå bra for oss alle sammen:dummy::dummy1:

SÅ enig! ❤ Så takknemlig for den lille bølla mi ❤
 
korpset var ute å øvet i borettslaget, mens lillemann og samboeren var ute. Så på de fra vinduet. Begynte å grine fordi lillemann gikk og danset i takt med korpset :laughing025 følte meg såååå teit da eller :p

Du er ikke alene om å grine av alt, det er 100% lov! :D
 
Idag har jeg vært såååååå svimmel:wtf::wtf: skulle ha to presentasjoner på jobb på slutten av dagen, for alle lærere...siste runde måtte jeg stå lent inntil veggen, klarte ikke stå rett opp/ned:hilarious:
Så kom jeg hjem, svimmel, trett, såååååå trett:confused: en time senere: tilbake på jobb for å ha utviklingssamtaler:hilarious::hilarious::hilarious: jeeeees for en dag! Nå: nybadet, salte kjeks og saft, onepiece og soooooofa:):):):):) så moro: sambo fortalte sin mor idag at vi ventet «Det var da pinadø på tide!» var svaret:hilarious::hilarious::hilarious: lurer på om hun har ventet på dette?!
 
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.
 
Tar en piiiiiiiiiitteliten titt innom her etter positiv test i dag! Men skal prøve vente med å melde meg helt inn før etter IKM:angelic:
 

Vedlegg

  • 4D3AAB98-394D-4395-A13D-F97BB69864A0.jpeg
    4D3AAB98-394D-4395-A13D-F97BB69864A0.jpeg
    350,3 KB · Visninger: 14
Idag har jeg vært såååååå svimmel:wtf::wtf: skulle ha to presentasjoner på jobb på slutten av dagen, for alle lærere...siste runde måtte jeg stå lent inntil veggen, klarte ikke stå rett opp/ned:hilarious:
Så kom jeg hjem, svimmel, trett, såååååå trett:confused: en time senere: tilbake på jobb for å ha utviklingssamtaler:hilarious::hilarious::hilarious: jeeeees for en dag! Nå: nybadet, salte kjeks og saft, onepiece og soooooofa:):):):):) så moro: sambo fortalte sin mor idag at vi ventet «Det var da pinadø på tide!» var svaret:hilarious::hilarious::hilarious: lurer på om hun har ventet på dette?!

Gått i ett hos deg da! Så kjekt at svigermor ble glad ❤
 
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.

Oioioi, kan jo fort være deg da :D
 
Litt morsomt å se diskusjonen om tvillinger her, for jeg har av en helt uforklarlig grunn følt/tenkt flere ganger de siste dagene at det kanskje er tvillinger vi skal få. Er ikke mye tvillinger verken i min familie eller mannen sin, så veit ikke hvor jeg har fått det fra.

Jeg håper det er deg hvis du ønsker det selv <3 Her er moren til sambo tvilling selv, og onkelen til sambo har et sett tvillinger og en gutt. Den gutten fikk tvillinger selv i 2019:) Jeg er livredd for at jeg skal være gravid med tvillinger da jeg har to barn fra før:confused:
 
God kveld rugende høner - ville bare si at jeg er så fornøyd med denne gruppa her, mange fine tupper❤

God kveld hønemor :hilarious: Helt enig, veldig fin gjeng her inne så langt ❤ Vi har plass til mange flere, gleder meg til det renner inn flere folk :D
 
Jeg håper det er deg hvis du ønsker det selv <3 Her er moren til sambo tvilling selv, og onkelen til sambo har et sett tvillinger og en gutt. Den gutten fikk tvillinger selv i 2019:) Jeg er livredd for at jeg skal være gravid med tvillinger da jeg har to barn fra før:confused:

Kan hende jeg tar feil, men det er vel bare slik at det er toegga tvillinger som er arvelig? Og da må det være du som har det i din familie, for du må være predisponert til å slippe flere egg :)
 
Back
Topp