Ja der sier du noe, får vi tvillinger trenger vi plutselig ny bil ja!Håper ikke det er meg. Då må eg til med ny bil og ikkje minst nytt hus vi har bare kalkulert en til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja der sier du noe, får vi tvillinger trenger vi plutselig ny bil ja!Håper ikke det er meg. Då må eg til med ny bil og ikkje minst nytt hus vi har bare kalkulert en til
Håper ikke det er meg. Då må eg til med ny bil og ikkje minst nytt hus vi har bare kalkulert en til
Ja, det er ikke bare bare å få to på en gang!
Min mor er selv tvilling,og det følger visst morssiden,så da er jeg visst litt utsatt jeg også!
Men nettopp fordi det hadde vært så utrolig hvis det var deg holder jeg en knapp på det
Jeg å!Nå er jeg spent på å se hvem som får tvillinger her inne!
Trodde jeg var kommet lenger, men ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5 denne uken.
Gynekologen var usikker på om det var et kar eller hjertet som banket, men så plommesekken og noe som lignet en liten dert.
I følge første dag i siste mens skulle jeg ha vært 6+4, men i følge min positive eggløsningstest stemmer nok 5+5 bedre
Håper spiren sitter og at fødsel blir en gang i begynnelsen av januar (foreløpig termin). Spennende å se hva de sier på OUL.
Av symptomer har jeg trøtthet, forstoppelse, sover dårlig på natta, ingen kvalme eller ømme pupper (men de har vokst i størrelse)
Vil bestille legetime for å måle hcg og henvisning til tul. Vente til ikm eller bare bestille med en gang?
Vil bestille legetime for å måle hcg og henvisning til tul. Vente til ikm eller bare bestille med en gang?
Så lei av å hele tiden må tisse får jo ikke duppa noe særlig heller pga det