Skravletråd

Gleder meg til mannen kommer på lunsj i dag :D han skulle ta med slush te meg på veien :D
 
Trodde jeg var kommet lenger, men ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5 denne uken.
så plommesekken og noe som lignet en liten dert.
I følge første dag i siste mens skulle jeg ha vært 6+4, men i følge min positive eggløsningstest stemmer nok 5+5 bedre:)

Håper spiren sitter og at fødsel blir en gang i begynnelsen av januar (foreløpig termin). Spennende å se hva de sier på OUL.


Av symptomer har jeg trøtthet, forstoppelse, sover dårlig på natta, ingen kvalme eller ømme pupper (men de har vokst i størrelse) :p
 
Last edited:
Min mor er selv tvilling,og det følger visst morssiden,så da er jeg visst litt utsatt jeg også!

Men nettopp fordi det hadde vært så utrolig hvis det var deg holder jeg en knapp på det :D

Fikk plutselige bange anelser selv her om dagen når ettåringen sa "mamma to baby i magen" :nailbiting:
 
Trodde jeg var kommet lenger, men ble satt tilbake fra 6+4 til 5+5 denne uken.
Gynekologen var usikker på om det var et kar eller hjertet som banket, men så plommesekken og noe som lignet en liten dert.
I følge første dag i siste mens skulle jeg ha vært 6+4, men i følge min positive eggløsningstest stemmer nok 5+5 bedre:)

Håper spiren sitter og at fødsel blir en gang i begynnelsen av januar (foreløpig termin). Spennende å se hva de sier på OUL.


Av symptomer har jeg trøtthet, forstoppelse, sover dårlig på natta, ingen kvalme eller ømme pupper (men de har vokst i størrelse) :p

Dette høres lovende ut, gratulerer ❤
 
Vil bestille legetime for å måle hcg og henvisning til tul. Vente til ikm eller bare bestille med en gang? :p
 
Ettåringen har med seg to venner hjem i dag :woot: Var ikke bare bare å gjete tre unger inn i bilen :hungover: Jeg får jammen kjørt meg :hilarious:
 
Kjenner en slags kriblene følelse når jeg tenker på lille i magen, herlighet som jeg gleder meg til magen vokser, spenningen og endelig få møte lille helt på slutten! Vi er virkelig heldig som får oppleve svangerskap dere! Gleder meg til å følge dere, måtte dette gå bra for oss alle sammen:dummy::dummy1:
 
korpset var ute å øvet i borettslaget, mens lillemann og samboeren var ute. Så på de fra vinduet. Begynte å grine fordi lillemann gikk og danset i takt med korpset :laughing025 følte meg såååå teit da eller :p
 
Det er fort gjort,jeg måtte gjemme meg da jeg var i en klesbutikk her om dagen og tilfeldigvis havnet i avdelingen med babytøy.Tårene rant :hilarious:
 
Back
Topp