Skravletråd

Man føler jo at dagene ikke går :hilarious: jeg går å tripper time etter time og håper dagene skal gå fort, men tvert imot! Det går jo supersakte:arghh: åssen skal jeg holde ut, med dette tankekjøret itillegg:arghh::hilarious:

Det er altså en fryktelig form for psykisk tortur å ha det sånn!!!
 
Ja jeg husker jo ikke fra de andre gangene hvor tidlig det kom :p men vet at kvalmen kommer i uke 6 da, så jeg må jo bare prøve å nyte det så godt jeg kan :p vil jo ikke være kvalm.. men .. :hilarious:

Du kommer sikkert til å forbanne deg selv om en ukes tid :hilarious:
 
Jeg har dratt fram mammaklærne fra forrige gang ja :) Måtte gråte en skvett når jeg prøvde ammebhene, har nemlig bare tomme skinnposer nå istedenfor de store fyldige puppene jeg hadde da :hilarious:
Ikke så mye fyll i disse hundeørene her heller nei:hilarious: mannen sier at de er en liten håndfull:rolleyes::hilarious:
 
Skulle til å klikke fordi jeg fikk regning for legetimen igår, men så kom jeg på at jeg tok jo blod-og urinprøve og de koster vel uansett :hilarious:
 
Åh jæven han steike, har dere sett hvor mange innlegg vi har fått??? :woot:
 
Skulle til å klikke fordi jeg fikk regning for legetimen igår, men så kom jeg på at jeg tok jo blod-og urinprøve og de koster vel uansett :hilarious:

jeg skulle ikke betale for noe sa de. Hadde legetime for henvisning til ekstra oppfølging og blodprøver.
 
What?? Nei nå klikker jeg allikevel:hilarious:

eg sa bare til ho på labben når jeg var ferdig, skal jeg betale noe, er gravid? Så spurte ho: har du vært her pga graviditeten. Så sier jeg ja, nei då kunne eg berre gå så fiksa ho det.
 
Ånei, går det ikke veien? ❤

Takk for donasjonen, det settes pris på :hilarious:

:Heartred Fikk positiv test, men medfølgende mens… Så virker som en kjemisk/svært tidlig spontanabort:( Men skal ta en test til helgen for å være 100% sikker på at det ikke gikk riktig vei. Så får heller gå inn positivt inn i en ny prøveperiode og heller satse på en 22.02.2022 termin:hilarious::angelic::Heartred
 
:Heartred Fikk positiv test, men medfølgende mens… Så virker som en kjemisk/svært tidlig spontanabort:( Men skal ta en test til helgen for å være 100% sikker på at det ikke gikk riktig vei. Så får heller gå inn positivt inn i en ny prøveperiode og heller satse på en 22.02.2022 termin:hilarious::angelic::Heartred

Så leit :( ❤ Man hører jo om de som får store blødninger selv om de er gravid, så man skal jo ikke gi opp håpet helt ❤ Men skjønner at du forbereder deg på februar. Blir nå i så fall en fin termindato :P
 
5+0 i dag, føles som en skikkelig milepæl ❤
 
Det slo meg nettopp at statistisk sett så kommer noen her inne til å få tvillinger, lurer på hvem det blir :woot:
Jeg og!!:nailbiting: Hadde egentlig vært veldig koselig med tvillinger, men 3 barn under 1,5 år hørtes noe slitsomt ut:hilarious:
 
Jeg og!!:nailbiting: Hadde egentlig vært veldig koselig med tvillinger, men 3 barn under 1,5 år hørtes noe slitsomt ut:hilarious:

Det hadde jo nesten blitt trillinger på en måte :eek: Jeg tar gjerne tvillinger jeg, men er nok ingen sjanse what so ever for det siden vi kun fikk satt inn ett egg :P
 
Back
Topp