Skravletråd

Yes, da har jeg fått første spørsmål om jeg er gravid :hilarious: Traff ei tidligere venninne på butikken og hun spurte rett ut om jeg er gravid fordi hun syntes jeg hadde fått litt mage. Ble litt satt ut og sa "Nei, da har jeg vel bare gått hen og blitt tjukk da tydeligvis!" :angelic: Kanskje litt dårlig gjort, men jeg har ikke så mye til overs for henne og får hun vite at jeg er gravid så vet hele bygda det innen 5 min :shifty:

nei makan!
Til hennes forsvar så er jeg veldig slank og like formfull som en treplanke, så det er ikke SÅ rart at hun stusset over den lille bulen på magen (som er 99% fjert og 1% sjokolade) :p Men ja, helt enig i at det er feil å spørre om sånt!

Min oldemor sa alltid at det er bedre å slippe en promp enn å sprenge en tarm,så du skulle bare latt en suse når hun er så freidig og spør :rolleyes:
 
Funny story..
Jeg måtte på legevakta igår grunnet en piercing jeg hadde mellom puppene (microdermal). Puppene har vokst og presset sånn att piercingen ville ut:sick009
Haft piercingen i 13 år og aldrig haft problem.
Men nå er den skjært ut:smiley-ashamed004
 
Funny story..
Jeg måtte på legevakta igår grunnet en piercing jeg hadde mellom puppene (microdermal). Puppene har vokst og presset sånn att piercingen ville ut:sick009
Haft piercingen i 13 år og aldrig haft problem.
Men nå er den skjært ut:smiley-ashamed004

Åh dæven det høres vondt ut!!!!!
 
Herreguuuuuuuuud jeg har så såre brystvorter at jeg ikke kan ha på meg BH engang :arghh: Har heldigvis hjemmekontor, så jeg kan i grunn gå toppløs om jeg må. Kona protesterer ikke i hvert fall :angelic::hilarious:
 
Jeg tar altså dette oppdraget med å få skjult forum blodig alvorlig :angelic: Peiser på med alt jeg har :hilarious: Syns det er veldig kjekt å bli mer og mer kjent med dere ❤
 
Jeg tar altså dette oppdraget med å få skjult forum blodig alvorlig :angelic: Peiser på med alt jeg har :hilarious: Syns det er veldig kjekt å bli mer og mer kjent med dere ❤

du er forbilledlig :D

Jeg trapper opp denne uka,nå har nyheten har fått sunket litt inn og det er en spennende tid vi skal få dele:smiley-bounce022
 
Hopper innom da jeg så inderlig håpet jeg skulle falle inn i denne gruppa, og samtidig får dere en ekstra kommentar mot 5000:hilarious: Masse lykke til jenter og kos dere:Heartred

og JA! Dere vil ha privat forum..;):D
 
du er forbilledlig :D

Jeg trapper opp denne uka,nå har nyheten har fått sunket litt inn og det er en spennende tid vi skal få dele:smiley-bounce022

Ja, jeg merker også det at jeg har "landet litt" nå og tør å dele mer :) Også er man jo bare såååå gira ❤
 
Hopper innom da jeg så inderlig håpet jeg skulle falle inn i denne gruppa, og samtidig får dere en ekstra kommentar mot 5000:hilarious: Masse lykke til jenter og kos dere:Heartred

og JA! Dere vil ha privat forum..;):D

Ånei, går det ikke veien? ❤

Takk for donasjonen, det settes pris på :hilarious:
 
Back
Topp