det går raskt om vi er aktive både på lekene og innleggene gleder meg også til skjult kommer
Forrige terminforum jeg var med i var helt fantastisk ❤ Håper på det samme nå!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det går raskt om vi er aktive både på lekene og innleggene gleder meg også til skjult kommer
Forrige terminforum jeg var med i var helt fantastisk ❤ Håper på det samme nå!
ja, godt å ha noen å «snakke» med nå når det er hemmelighet fortsatt for veldig mange av oss
Syns det var veldig godt å snakke med andre gravidr sist, har ikke så mange venner med barn
TakkHåper med deg ❤
Oida, det hørtes heftig ut! Går det bra med deg?så kjekt med første legetime
har skreve til legen om at jeg trenger time. Er litt spent på hva han sier da jeg var på MR samme dag som EL og fikk svar en uke etterpå at jeg hadde fått prolaps i L4-L5 men i det jeg fikk svar var jeg jo gravid
ellers er dessverre uken min også stappfull av møter. Har aldri vært så mye møter som etter det blei hjemmekontor. Da skal liksom alle planlegge nye prosjekter. Greit nok at noen kjeder seg og har mindre å gjøre, men er faktisk noen som har nok selv om hjemmekontor
Oida, det hørtes heftig ut! Går det bra med deg?
Ikke sant! Jeg har ikke jobb akkurat nå, holder på å finne praksis gjennom nav for å avgjøre hvor mange % ufør det blir til slutt - men har likevel mer enn nok å gjøre! litt greit å da så tiden går fortere
Absolutt! Var på et møte kl 09 og satt bare å gjespet og fikk hun andre til å gjespe også begge hadde lyst til å legge seg neppåSå kjekt med legetime, da føles alt mye mer virkelig! Litt greit å ha mye på en gang også, da går tiden fortere. Håper trøttheten ikke tar helt overhånd!
Her er planen å ringe klinikken i dag og få henvisning til TUL. Også må jeg ordne meg legetime for å diskutere medisinene mine nå som jeg er gravid. Ellers blir det en rolig uke med hjemmekontor for min del
Absolutt! Var på et møte kl 09 og satt bare å gjespet og fikk hun andre til å gjespe også begge hadde lyst til å legge seg neppå
Lykke til med ringing til klinikken, gleder meg til å høre når du får time - så kan vi telle ned sammen
Ååå, legen min ropte nettopp opp ei dame og jeg har time 10.20 holder på å pisse på meg også, men vil ikke gå på do i tilfelle han vil ha urinprøve
Det var bare så vidt ja!Gikk det uten at du tissa deg ut?
Noen som vet ca hvor lang tid det tar fra legen sender henvisning til TUL, til man får tilsendt timen? Hilsen frk utålmodig
Yes, da har jeg fått første spørsmål om jeg er gravid Traff ei tidligere venninne på butikken og hun spurte rett ut om jeg er gravid fordi hun syntes jeg hadde fått litt mage. Ble litt satt ut og sa "Nei, da har jeg vel bare gått hen og blitt tjukk da tydeligvis!" Kanskje litt dårlig gjort, men jeg har ikke så mye til overs for henne og får hun vite at jeg er gravid så vet hele bygda det innen 5 min
at folk tørr å spørre så direkte. Hadde aldri tørt det.
Til hennes forsvar så er jeg veldig slank og like formfull som en treplanke, så det er ikke SÅ rart at hun stusset over den lille bulen på magen (som er 99% fjert og 1% sjokolade) Men ja, helt enig i at det er feil å spørre om sånt!