Flere som våkner tidlig pga graviditeten? De siste dagene har jeg våknet nesten på slaget klokka 06
mhm. Ekstremt rastløse bein og får ikke sove. Sovnet 12 i går kveld og våkna 02.30. Fikk ikke sove lengre
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere som våkner tidlig pga graviditeten? De siste dagene har jeg våknet nesten på slaget klokka 06
Oi, det var ikke mange timene med søvn!mhm. Ekstremt rastløse bein og får ikke sove. Sovnet 12 i går kveld og våkna 02.30. Fikk ikke sove lengre
Oi, det var ikke mange timene med søvn!
Ble det noe søvn i natt?nei, får håpe det blir litt mer i natt. Fikk et tips av en venninne at kaldt vann på leggene rett før leggetid hadde hjelpt hun. Og så googlet jeg litt og noen har hatt effekt av magnesiumolje. Så krysser det som krysses kan at denne natta blir litt bedre
Ble det noe søvn i natt?
Var plaget med rastløse ben og søvnløse netter hele forrige svangerskap, håper jeg slipper unna denne gangen
Så spent på legetimen i morgen og veldig spent på hvor fort jeg får time til tul!
Ellers så er uka fullstappet med møter av diverse slag, så typisk at alt blir samlet på ei uke og jeg som er sååå trøtt for tiden
Hva er deres planer for uka?
Så spent på legetimen i morgen og veldig spent på hvor fort jeg får time til tul!
Ellers så er uka fullstappet med møter av diverse slag, så typisk at alt blir samlet på ei uke og jeg som er sååå trøtt for tiden
Hva er deres planer for uka?
Hei. Skal kanskje holde til her snart. *Håper*
Trenger vi mange for å få skjult?Vi gikk fra rundt 500 innlegg til over 800 innlegg i går! Må få opp skravlinga slik at vi kan få oss skjult forum!
Trenger vi mange for å få skjult?
Ehmm ja Håper det går raskt nå når det begynner å komme en del medlemmer!5000
Ehmm ja Håper det går raskt nå når det begynner å komme en del medlemmer!
Ehmm ja Håper det går raskt nå når det begynner å komme en del medlemmer!