Skravletråd

Flere som våkner tidlig pga graviditeten? De siste dagene har jeg våknet nesten på slaget klokka 06o_O

mhm. Ekstremt rastløse bein og får ikke sove. Sovnet 12 i går kveld og våkna 02.30. Fikk ikke sove lengre
 
Herreguuuud som jeg gleder meg til å komme meg litt utover i det her gamet!!! Hater disse første ukene hvor man er konstant livredd og stressa for alt som kan gå galt :(
 
Oi, det var ikke mange timene med søvn!

nei, får håpe det blir litt mer i natt. Fikk et tips av en venninne at kaldt vann på leggene rett før leggetid hadde hjelpt hun. Og så googlet jeg litt og noen har hatt effekt av magnesiumolje. Så krysser det som krysses kan at denne natta blir litt bedre :D
 
Spiser og spiser. Ekstremt sulten hele tiden. Men går ned i vekt. Siste dagene har jeg gått ned 2,3 kg.
 
nei, får håpe det blir litt mer i natt. Fikk et tips av en venninne at kaldt vann på leggene rett før leggetid hadde hjelpt hun. Og så googlet jeg litt og noen har hatt effekt av magnesiumolje. Så krysser det som krysses kan at denne natta blir litt bedre :D
Ble det noe søvn i natt?:happy:
Var plaget med rastløse ben og søvnløse netter hele forrige svangerskap, håper jeg slipper unna denne gangen:rolleyes:
 
Ble det noe søvn i natt?:happy:
Var plaget med rastløse ben og søvnløse netter hele forrige svangerskap, håper jeg slipper unna denne gangen:rolleyes:

ja, i natt blei det 7 timer :D skylte beina i kaldt vann i dusjen, smørte inn leggene med magnesiumolje og en bodylotion som skal være litt beroligende. Grusomt når det blir sånn panikkfølelse av urolighet.
 
Noen som har tenkt på hvordan dere skal fortelle det til familie og venner?
Bestilte nettopp en Storebror-body til lille, tenker vi skal bruke den til å fortelle besteforeldre:D
 
Så ble man jammen sittende og kaste opp en lørdagskveld gitt!!!! Fytti rakkern for noe herk! Dette lover ikke bra for resten av svangerskapet :arghh: Jeg som var fri for kvalme sist!
 
Så spent på legetimen i morgen og veldig spent på hvor fort jeg får time til tul!

Ellers så er uka fullstappet med møter av diverse slag, så typisk at alt blir samlet på ei uke:rolleyes: og jeg som er sååå trøtt for tiden:wtf:

Hva er deres planer for uka?:)
 
Så spent på legetimen i morgen og veldig spent på hvor fort jeg får time til tul!

Ellers så er uka fullstappet med møter av diverse slag, så typisk at alt blir samlet på ei uke:rolleyes: og jeg som er sååå trøtt for tiden:wtf:

Hva er deres planer for uka?:)

så kjekt med første legetime :D

har skreve til legen om at jeg trenger time. Er litt spent på hva han sier da jeg var på MR samme dag som EL og fikk svar en uke etterpå at jeg hadde fått prolaps i L4-L5 :banghead: men i det jeg fikk svar var jeg jo gravid :hilarious:

ellers er dessverre uken min også stappfull av møter. Har aldri vært så mye møter som etter det blei hjemmekontor. Da skal liksom alle planlegge nye prosjekter. Greit nok at noen kjeder seg og har mindre å gjøre, men er faktisk noen som har nok selv om hjemmekontor :dontknow
 
Så spent på legetimen i morgen og veldig spent på hvor fort jeg får time til tul!

Ellers så er uka fullstappet med møter av diverse slag, så typisk at alt blir samlet på ei uke:rolleyes: og jeg som er sååå trøtt for tiden:wtf:

Hva er deres planer for uka?:)

Så kjekt med legetime, da føles alt mye mer virkelig! :) Litt greit å ha mye på en gang også, da går tiden fortere. Håper trøttheten ikke tar helt overhånd!

Her er planen å ringe klinikken i dag og få henvisning til TUL. Også må jeg ordne meg legetime for å diskutere medisinene mine nå som jeg er gravid. Ellers blir det en rolig uke med hjemmekontor for min del :)
 
Back
Topp