Skravletråd

Det hadde jo nesten blitt trillinger på en måte :eek: Jeg tar gjerne tvillinger jeg, men er nok ingen sjanse what so ever for det siden vi kun fikk satt inn ett egg :p
Ja det jeg også tenkte! Tror samboer hadde svimt av hadde vi kommet på tul og fått fortalt at det er to:hilarious:
Ikke mulig med eneggede heller?:wideyed:
 
Ja det jeg også tenkte! Tror samboer hadde svimt av hadde vi kommet på tul og fått fortalt at det er to:hilarious:
Ikke mulig med eneggede heller?:wideyed:

Hadde svimt av selv jeg :hilarious: Men man venner seg jo til tanken etter hvert vil jeg tro :)

Nei, tror ikke det :wideyed: Fikk satt inn ett 5 dager gammelt embryo, det deler seg vel ikke så seint tror jeg :)
 
Ja det jeg også tenkte! Tror samboer hadde svimt av hadde vi kommet på tul og fått fortalt at det er to:hilarious:
Ikke mulig med eneggede heller?:wideyed:

Okei, etter litt googling ser det ut som om embryoet deler seg på dag 6 og at det er opptil 12 ganger så stor sjanse for at det skjer når man har vært gjennom IVF :nailbiting: WHAT!!!! Jeg trodde vi var garantert 1 :hilarious: Vi har en til på frys som vi har planer om å bruke men 3 barn er maxgrensa vår altså :wacky:
 
Det slo meg nettopp at statistisk sett så kommer noen her inne til å få tvillinger, lurer på hvem det blir :woot:
Håper ikke det er meg:hilarious::hilarious: jeg har vært redd for det med begge mine, har fler tvillinger i familien. Og trillinger.. jeg er tredje ledd, og hørt det hopper over til det tredje leddet. Men får satse på at det er en inni her, ellers hadde jeg sikkert vært kvalm allerede og fler symptomer :p
 
Okei, etter litt googling ser det ut som om embryoet deler seg på dag 6 og at det er opptil 12 ganger så stor sjanse for at det skjer når man har vært gjennom IVF :nailbiting: WHAT!!!! Jeg trodde vi var garantert 1 :hilarious: Vi har en til på frys som vi har planer om å bruke men 3 barn er maxgrensa vår altså :wacky:

Oj, dette kan plutselig fort bli veldig spennende:nailbiting:
 
Hadde svimt av selv jeg :hilarious: Men man venner seg jo til tanken etter hvert vil jeg tro :)

Nei, tror ikke det :wideyed: Fikk satt inn ett 5 dager gammelt embryo, det deler seg vel ikke så seint tror jeg :)
Ja man må jo nesten bare det, har ikke så mye valg da:hilarious:

Ble nysgjerrig og måtte google litt:hilarious: Eneggede tvillinger: "De er dannet ved at det befruktede egget har delt seg før 13. dag etter befruktningen."
Hmm kanskjeo_O:D
 
Okei, etter litt googling ser det ut som om embryoet deler seg på dag 6 og at det er opptil 12 ganger så stor sjanse for at det skjer når man har vært gjennom IVF :nailbiting: WHAT!!!! Jeg trodde vi var garantert 1 :hilarious: Vi har en til på frys som vi har planer om å bruke men 3 barn er maxgrensa vår altså :wacky:
:hilarious::hilarious::hilarious: Kan bli spennende:woot:
 
Ja man må jo nesten bare det, har ikke så mye valg da:hilarious:

Ble nysgjerrig og måtte google litt:hilarious: Eneggede tvillinger: "De er dannet ved at det befruktede egget har delt seg før 13. dag etter befruktningen."
Hmm kanskjeo_O:D

Hjelp :eek::woot::nailbiting:
 
Det slo meg nettopp at statistisk sett så kommer noen her inne til å få tvillinger, lurer på hvem det blir :woot:

:woot::nailbiting: Håper ikke det er meg. Då må eg til med ny bil og ikkje minst nytt hus :hilarious::hilarious: vi har bare kalkulert en til :p
 
Det slo meg nettopp at statistisk sett så kommer noen her inne til å få tvillinger, lurer på hvem det blir :woot:

Min mor er selv tvilling,og det følger visst morssiden,så da er jeg visst litt utsatt jeg også!

Men nettopp fordi det hadde vært så utrolig hvis det var deg holder jeg en knapp på det :D
 
Back
Topp