Skravletråd

Dette må jo bare gå bra! Du har symptomer og det er et veldig godt tegn. Sannsynligheten for at det går bra er MYE større enn at det ikke skal gå bra. Heier på spiren:Heartred

Tusen takk, trengte å høre det ❤
 
Fått innkalling til ultralyd på sykehuset om 2 uker nå, og jeg skal jo på fredag privat :p kunne avbestilt den på fredag men nå er jeg jo så spent :p
 
Fått innkalling til ultralyd på sykehuset om 2 uker nå, og jeg skal jo på fredag privat :p kunne avbestilt den på fredag men nå er jeg jo så spent :p

Hehe, hadde beholdt den på fredag også om det var meg :D
 
Kan ikke si det var noe gøy å skifte bleie på lille i dag:yuck::sick006 Potetgull og cola er vell helt grei frokost?:hilarious:
 
Mcdonalds andre gang på under en uke :p rart at det frister når jeg er kvalm egentlig :p
 
Spiste 1,5 brødskive til frokost. Men til lunsj derimot .... 2 toast med dressing, sjokolade og nachos med rømme/salsa. Fyyy som jeg angrer :p
 
Mcdonalds andre gang på under en uke :p rart at det frister når jeg er kvalm egentlig :p
Ååh herlig:p det skal jeg ha i dag vertfall:happy: vært så kvalm i hele dag og knaska grove knekkebrød i bøtter og spann, men nå er det ingen ting annet en mc donals som frister:hilarious:
 
Ååh herlig:p det skal jeg ha i dag vertfall:happy: vært så kvalm i hele dag og knaska grove knekkebrød i bøtter og spann, men nå er det ingen ting annet en mc donals som frister:hilarious:
Ja det er merkelig det der, cheeseburger på mcdonalds frister ofte omdagen merker jeg :hilarious: når værste kvalmen er over så frister det vel igjen resten av svangerskapet:hilarious::hungry:
 
Ser dere har dilla på McDonald’s, noe jeg regner med kommer hos meg og etterhvert, men akkurat nå er det stekt torskeloin som gjelder! Haha, hvem får dilla på FISK?!
 
Begynner å helle mer mot cola zeroen nå, som man ikke kan ha for mye av. Føler ofte vann kan trigge kvalmen enda mer.
Jeg drakk mye pepsi med de to andre, klarte ikke få i meg noe annet. Vann trigger kvalmen her også:wtf:
 
Jeg drakk mye pepsi med de to andre, klarte ikke få i meg noe annet. Vann trigger kvalmen her også:wtf:

Godt jeg ikke er alene om brusen. Har lest meg opp da, så kan drikke noen bokser før jeg er i nærheten av 200mg koffein da, siden jeg ikke liker kaffe eller te :happy:
Har aldri skjønt de som sier "gå og drikk litt vann" hvis man sier man er kvalm :meh:
 
Ser dere har dilla på McDonald’s, noe jeg regner med kommer hos meg og etterhvert, men akkurat nå er det stekt torskeloin som gjelder! Haha, hvem får dilla på FISK?!
Å gurimalla! Jeg nesten kaster opp av fisk og sjømat! Hilsen hun som skal kjøre 45 min til McDonald's fordi hun liker så himla godt sylteagurken deres:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Back
Topp