Skravletråd

Åh fytti rakkern, i dag våkna jeg og var så kvalm at jeg holdt på å krepere!!!!!!! Skulle pusse tennene, men endte opp med å spy i vasken :hungover:
Oi, det høres ille ut! Jeg har kun kasta opp en gang i 1 av 5 svangerskap, bank i bordet! Verste jeg vet:hungover:
 
Synes skikkelig synd på dere som er så kvalme at dere kaster opp!❤
Tusen takk for omtanken❤️ Her legger jeg meg kvalm og står opp kvalm. Måtte opp i ett-tiden å finne mariekjeks og vann til å ha på nattbordet Har heldigvis noen timer der jeg ikke merker noe ting, og blir jo da redd for at noe skal være galt:hilarious: I dag til nå føler jeg meg faktisk ganske fin (bank i bordet)
 
Oi, det høres ille ut! Jeg har kun kasta opp en gang i 1 av 5 svangerskap, bank i bordet! Verste jeg vet:hungover:

Per nå er det egentlig helt greit, blir bedre med en gang jeg spiser :) Syns det er godt å ha et så soleklart tegn, har strevd mye med angst i det siste...
 
Kjenner følelsen:wtf: ligger rett ut i sengen enda:wtf:

jeg og :confused: men har i det minste drukket et glass melk,i går var jeg for treig med å få i meg noe og da var hele dagen ødelagt :p Så i dag skal jeg være flink og spise ofte.

For min del hadde jeg faktisk foretrukket å kaste op,det letter liksom litt på trykket :p men når du er så kvalm at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg og magen ulmer og ikke får det opp,da sliter jeg :bag:
 
Fikk første positive test onsdag formiddag (svaaaaak), positiv digital på kvelden. Fredag målte jeg HCG hos legen og denne var bare på 12! Så her har jo den digitale virkelig slått ut tidlig:p Men hvis HCG skal doble seg på 2 dager, så var den egentlig bare 6 på onsdag? Høres rart ut at i det hele tatt noen av testene har slått:bored: Spesielt den digitaleo_O
Men uansett er testene sterkere og sterkere, så regner med HCG'en stiger og at jeg kan ta det som et godt tegn?

Legen skrev: "HCG-verdiene dine viste 12. (normalt under 1)"

Vet ikke hva "normalt under 1" betyr:p
 
jeg og :confused: men har i det minste drukket et glass melk,i går var jeg for treig med å få i meg noe og da var hele dagen ødelagt :p Så i dag skal jeg være flink og spise ofte.

For min del hadde jeg faktisk foretrukket å kaste op,det letter liksom litt på trykket :p men når du er så kvalm at du ikke vet hvor du skal gjøre av deg og magen ulmer og ikke får det opp,da sliter jeg :bag:
Jeg fikk i meg en halv yogurt ista og måtte ha barna 1,5 time alene før de ble levert i bhg. Det er virkelig hardt srbeid med kvalme. Måtte sove igjen når de var levert, og nå har jeg heldigvis en liten god periode så nå må jeg hive innpå litt mat. For min del hjelper det ikke å kaste opp, er like kvalm både før og etter :wtf:
 
Aaah, så deilig med en litt mildere kvalme litt utpå formiddagen! Hive innpå med mat og drikke da! :p er vel ikke mange dagene igjen nå før jeg ikke har noen bra periode iløpet av dagen/døgnet:wtf:
 
Fikk første positive test onsdag formiddag (svaaaaak), positiv digital på kvelden. Fredag målte jeg HCG hos legen og denne var bare på 12! Så her har jo den digitale virkelig slått ut tidlig:p Men hvis HCG skal doble seg på 2 dager, så var den egentlig bare 6 på onsdag? Høres rart ut at i det hele tatt noen av testene har slått:bored: Spesielt den digitaleo_O
Men uansett er testene sterkere og sterkere, så regner med HCG'en stiger og at jeg kan ta det som et godt tegn?

Legen skrev: "HCG-verdiene dine viste 12. (normalt under 1)"

Vet ikke hva "normalt under 1" betyr:p

Normalt under 1 er nok det som er normalt (å ikke være gravid :hilarious:).
 
Back
Topp