Luna94
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Jaa, det er skikkelig koselig med all aktiviteten![]()
Veldig enig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa, det er skikkelig koselig med all aktiviteten![]()
Det var lurtHar vært i de andre termingruppene og stjålet noen leker, så har vi flere tråder å få opp antall innlegg i![]()
Jeg har tidlig UL neste uke. Da er jeg 6+ noe. Ikke sikkert det er så mye å se, men grunnet ekstra oppfølging etter hematom ønsker de meg inn allerede da. Håper på et bankende hjerte om ikke annet
Får dere lov til å ha med mannen? Jeg fikk beskjed om å komme alene for å redusere smitterisiko.
Har jobbet så lite/dårlig i dag, at jeg må vel begynne nåTenker det blir mer gøy når det blir hemmelig gruppe ja
Hva driver dere med i dag?
Jeg tar meg en strekk på sofaen nå etter å ha sittet med hjemmekontor og videosamtaler hele dagen.
Skulle vært flinkere, sånn at ettermiddagen kunne vært friNå slapper jeg av litt etter middag, så må jeg jobbe litt. Har fri i morgen, men har noen som er avhengige av at jeg har gjort forarbeidet for dem.Tenker det blir mer gøy når det blir hemmelig gruppe ja
Hva driver dere med i dag?
Jeg tar meg en strekk på sofaen nå etter å ha sittet med hjemmekontor og videosamtaler hele dagen.
Masse lykke til. Det blir nok en lang uke . Håper alt står bra til.Var på ultralyd i dag. Hjertet slo, men hun som undersøkte meg mener at utviklingen ikke står i samsvar med hvor langt jeg skal være (beregnet termin utifra mens), 7+0. Fosteret var 4mm og burde ha vært det dobbelte. Det kan være at egget lå litt i «dvale» i starten (som hun sa), at jeg er kortere på vei enn jeg tror, eller det kan være at det er noe galt. Skal inn på ny ultralyd neste onsdag igjen for en ny sjekk. Dette blir en lang uke å vente.![]()

Hei.. Dere som har hatt TUL - hvor langt var/er dere på vei når dere skal ha det?![]()

Er helt tom for tester, vurderer å bestille to digitale. Er jeg dum da? Kanskje bare unødvendig stress, burde ikke fortsette å teste![]()

Det er jo det luresteHoldt på å gjøre det sjæl første uka, men enste med å la være![]()

Er jo så gøy å testeJeg kjøpte enda en digital i dagMåtte liksom bare, så jeg kan se 3+ (forhåpentligvis) til helgen. Så jeg forstår deg godt
![]()

Rekker sikkert skjult til helgaÅj åj åj, jenter! Under 1000 nå![]()